سرویس: غیر تولیدی 14:33 - چهارشنبه 07 خرداد 1399

طرح ضربتی برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن آغاز شد

طرح ضربتی برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن در محدوده‌های درون و برون شهری استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ آرامش روانی مردم و نظم اجتماعی از جمله خطوط قرمز پلیس است و به طور یقین با کسانی که با حرکات نمایشی و مخاطره آفرین سلامت جسمی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌شود. گاهی در سطح شهر و جاده‌ها شاهد تغییر در استاندارد  خودروها توسط متخلفان هستیم که این امر نیز با قانون راهنمایی و رانندگی مغایرت دارد بنابراین پلیس در این مرحله ورود پیدا می‌کند و با تخطی‌کنندگان از قانون برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آغاز طرح ضربتی برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن اظهار داشت: با همکاری ماموران نیروی انتظامی در تمامی محدوده‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان با خودروهای هنجارشکن برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد (زنون)، جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت و ارتفاع وسیله نقلیه، شیشه‌های دودی، خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و پوشش پلاک، ایجاد هر گونه آلودگی‌های صوتی یا آلودگی‌ هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس یا انسداد راه و  حمل حیوانات داخل خودرو از جمله مواردی هستند که پلیس با متخلفان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان ضرورت رعایت قانون و مقررات گفت: بر اساس قانون و دستور قضائی اعمال قانون، توقیف و استانداردسازی در انتظار رانندگان خاطی خواهد بود.

وی تصریح کرد: به مالکان خودروها توصیه می‌شود در صورت تغییر در استانداردها قبل از هر گونه برخورد و اقدام قانونی نسبت به رفع عیب اقدام کنند.

با تلاش و کوشش شبانه‌روزی نیروهای پلیس راهور شاهد کاهش تخلفات رانندگی و عدم تغییر در استانداردها هستیم تا سلامت روانی و جسمی شهروندان به مخاطره نیفتد.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.