اصفهان شرق

زوج کلاه‌بردار در برخوار دستگیر شدند

کدخبر: 198452
1399/03/07 در ساعت 08:26

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا براتی با اشاره به شکایت شهروندی مبنی بر سرقت دسته چک وی توسط یک زن و مرد، اظهار کرد: در تحقیقات تخصصی انجام شده مشخص شد، فردی با همسرش با اسامی جعلی و مستعار و تردد با خودروهای مدل بالا، تحت عنوان خریدار اقلام و لوازم خانگی به فروشگاه‌ها مراجعه و با صدور چک‌های جعلی و سرقتی اقدام به کلاه‌برداری از مردم می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار افزود: با هماهنگی قضائی انجام شده هر ۲ متهم دستگیر شدند که به ۱۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری از طریق جلب اعتماد شهروندان و ارائه چک تقلبی طی ۴۰ فقره کلاه‌برداری اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی مأموران از مخفیگاه این متهمان مقداری اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی ۲۵۰ سی سی قاچاق که موفق به فروش آن نشده بودند به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

براتی در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد کلاه‌بردار در بسیاری از مواقع ظاهری شیک و فریبنده دارند و اعتماد افراد را جلب می‌کنند که توصیه می‌شود، شهروندان عزیز در صورت مواجه شدن با این افراد در اسرع وقت با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.

انتهای پیام/