سرویس: اجتماعی 08:26 - چهارشنبه 07 خرداد 1399

زوج کلاه‌بردار در برخوار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری زن و شوهری که با جعل هویت، ارائه مدارک جعلی اقدام به ۱۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا براتی با اشاره به شکایت شهروندی مبنی بر سرقت دسته چک وی توسط یک زن و مرد، اظهار کرد: در تحقیقات تخصصی انجام شده مشخص شد، فردی با همسرش با اسامی جعلی و مستعار و تردد با خودروهای مدل بالا، تحت عنوان خریدار اقلام و لوازم خانگی به فروشگاه‌ها مراجعه و با صدور چک‌های جعلی و سرقتی اقدام به کلاه‌برداری از مردم می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار افزود: با هماهنگی قضائی انجام شده هر ۲ متهم دستگیر شدند که به ۱۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری از طریق جلب اعتماد شهروندان و ارائه چک تقلبی طی ۴۰ فقره کلاه‌برداری اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی مأموران از مخفیگاه این متهمان مقداری اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی ۲۵۰ سی سی قاچاق که موفق به فروش آن نشده بودند به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

براتی در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد کلاه‌بردار در بسیاری از مواقع ظاهری شیک و فریبنده دارند و اعتماد افراد را جلب می‌کنند که توصیه می‌شود، شهروندان عزیز در صورت مواجه شدن با این افراد در اسرع وقت با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.