سرویس: اجتماعی 18:12 - سه شنبه 06 خرداد 1399

فقط 13 نفر مبتلا در یک بخش کویری شرق اصفهان؛

نمره بالای 18 برای مردم و مسئولان جرقویه سفلی در مدیریت کوید 19

در منطقه جرقویه سفلی از همان روزهای اول ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شکل گرفت و با تشکیل جلسات مکرر و مصوبات متعدد و اجرایی شدن تصمیمات از بروز و شیوع گسترده این ویروس جلوگیری شد و در طول این مدت فقط 13 نفر مبتلا شدند و به جز دو مورد دارای بیماری های زمینه ای و کهولت سن بقیه بر بیماری فایق امدند.

اصفهان شرق_ ولی الله عرب مختاری؛ بیش از سه ماه از اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد اما علیرغم هیبت اولیه ویروس و ترس و اضطراب اولیه مردم و حتی مسوولان؛ الحمد لله به لطف و مدد الهی و همت مسوولان بزرگوار و همراهی خوب مردم شریف کشورمان این بیماری مدیریت و به مرحله کنترل و مهار رسید و با فعالیت جهادی و جهش تولید در عرصه ملزومات مورد نیاز در دو ماه اولیه سال جهش تولید نیاز مندی های کشور بر طرف و حتی صادرات اغاز شد.

از جمله در منطقه جرقویه سفلی از همان روزهای اول ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شکل گرفت و با تشکیل جلسات مکرر و مصوبات متعدد و اجرایی شدن تصمیمات از بروز و شیوع گسترده این ویروس جلوگیری شد و در طول این مدت فقط 13 نفر مبتلا شدند و به جز دو مورد دارای بیماری های زمینه ای و کهولت سن بقیه بر بیماری فایق امدند.

در کنار تلاش ها برای مقابله با کرونا دو کارگروه پشتیبانی و فرهنگی هم ذیل ستاد مذکور در بخش شکل گرفت که خدمات ارزنده ای به مردم ارائه شد که گوشه ای از برنامه ها و حمایت ها در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

برای تحقق این اهداف عزیزان زیادی پا به عرصه تلاش و خدمت گذاشتند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

از بخشدار گرفته تا ائمه معزز جمعه و جماعت، نیروهای مخلص و جان بر کف بسیجی و دلاوران نیروی انتظامی، ریاست دادگاه عمومی بخش، شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای اسلامی و در خط مقدم زحمتکشان بهداشت و درمان، نماینده سازمان تبلیغات اسلام، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین عزیز و بزرگوار، خیریه ها، برخی هیات ها و هیات امنای مساجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد و خیلی از اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر که باید به تلاش جمعی انها در کنار همراهی مردم برای مقابله با کوید 19 نمره 20 داد و به همه دستمریزاد گفت و به چنین مسوولان و دست اندرکاران بزرگوار و مردم همدل و همراه. افتخار و به انها خدا قوت و دستمریزاد گفت و شکر گزار خداوند منان به پاس این لطف و عنایت بود و مردم همچنان رعایت و مسوولان هم نظارت کنند تا پس از مدیریت و مهار ان شاء الله به لطف و مددالهی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

چه مردم و چه مسوولان بخش باید توجه داشته باشیم که هر گونه فعالیت یا محدودیت و نظارت و رعایت باید در همه ابعاد امور مادی و معنوی و در چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی صورت گیرد و از سخت گیری و تعطیلی در برخی زمینه ها و ازاد گذاشتن بعضی فعالیت ها بدون نظارت باید پرهیز کرد تا دوگانگی ها منجر به سر در گمی نشود و ان شاء الله هر چه زودتر کوید 19 شکست را بپذیرد و از منطقه ما رخت بر بندد.

به امید روزی که به لطف الهی و برکت قران و عترت این تلاش ها و زحمات و برنامه ریزی ها و پذیرش محدودیت ها ثمر دهد و با زوال این ویروس منحوس شاهد روال عادی زندگی در ایران و جهان باشیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.