اصفهان شرق

مقابله با تحریم‌های داخلی جزو اولویت‌های کاری مجلس یازدهم است

کدخبر: 198306
1399/03/06 در ساعت 09:37

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مهدی طغیانی در خلال بازدید از فولاد مبارکه اظهار کرد: نزدیک به نیمی از اقتصاد استان را بخش صنعت در بر گرفته است و فولاد مبارکه از جمله مجموعه‌هایی است که هم نقش مهمی در تولید کشور دارد و هم از حیث نیروی انسانی و مهندسی موجود در این شرکت،  پتانسیل بالایی در زمینه توسعه بومی‌سازی و تکنولوژی فولادسازی را شاهد هستیم.

منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به استفاده از تجارب و ظرفیت این مجموعه در زمینه توسعه تولید استان و صادر کردن توان تکنولوژیک موجود امیدوار هستم، از مدیران و کارگران عزیز این شرکت تشکر می‌کنم و به ایشان خدا قوت می‌گویم چراکه این عزیزان در خط مقدم جبهه تولید و ایجاد ارزش در اقتصاد استان مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم که هرکجا نیاز به اصلاح قوانین و رفع موانع قانونی وجود دارد به نحوی عمل کنیم که ضربه تحریم‌های داخلی متوجه صنایع و اقتصاد کشور نشود چراکه معتقد هستم در بسیاری مواقع موانعی که باید با عنوان تحریم‌های داخلی از آن‌ها یاد کرد، تأثیر مخرب بیشتری به نسبت تحریم‌های خارجی دارد.

طغیانی در پایان تأکید کرد: بنا داریم در مجلس یازدهم در جهت مقابله با موانع و مشکلاتی که دامن‌گیر تولیدکنندگان داخلی است، گام برداریم.

انتهای پیام/