سرویس: غیر تولیدی 08:00 - سه شنبه 06 خرداد 1399

مغازه نقره‌فروشی در میدان امام طعمه حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: یک باب مغازه نقره‌فروشی در میدان امام (ره) اصفهان دچار حریق شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن گلابی اظهار داشت: در ساعت ۱۷ و ۵۳ دقیقه عصر دوشنبه یک باب مغازه نقره‌فروشی در میدان امام (ره) اصفهان دچار حریق شد که با اطلاع به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان، بلافاصله اکیپ امداد و اطفا از ایستگاه‌های شماره ۹ و ۱۷ به طرف بازار بزرگ اصفهان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در این حادثه آتش‌نشانان با سرعت عمل زیاد آتش‌سوزی را مهار و از سرایت حریق به مغازه‌های مجاور جلوگیری کردند.

وی با اشاره به این‌که علت آتش‌سوزی کنتور برق مغازه بوده است، تصریح کرد: جعبه مخصوص اطفای آتش در پشت ویترین مغازه مجاور قرار داشت اما به دلیل قرار گرفتن در پشت ویترین امکان استفاده از آن وجود نداشت.

گلابی خاطرنشان کرد: به صورت مستمر از طرف کارشناسان اداره ایمن‌سازی صنوف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و گشت‌های پیاده و موتوری این سازمان به کسبه بازار بزرگ توصیه‌ها و نکات ایمنی گوشزد می‌شود اما باز هم شاهد تخلفات از این قبیل هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.