سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:49 - یکشنبه 04 خرداد 1393

اعدام دردی از مردم دوا نمی‌کند/ با مفاسد اقتصادی برخورد ریشه‌ای شود

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اعدام متهم‌های فساد‌ها و اختلاس‌ها دردی از مردم دوا نمی‌کند، چراکه مردم می‌دانند تنها یک فرد نمی‌تواند اختلاس به این بزرگی را انجام دهد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از ایسنا، محمد صابریان اظهار کرد: همیشه در کنار پرونده‌های اقتصادی، جریانات سیاسی و حزبی نیز وجود دارد. این بار نیز حضور شخصیت‌های سیاسی و دعواهای جناحی در کنار پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی دیده می‌شد.

وی ادامه داد: مگر می‌شود به مردم القا کرد که تنها متهم فساد سه هزار میلیاردی مه‌آفرید امیرخسروی است و او بدون کمک و حمایت افرادی از داخل دولت توانسته اختلاس انجام دهد؟ همه می‌دانند که فرد اعدام شده، تنها یک حلقه از افراد فاسد بوده است و به اصطلاح، او اصل کاری نیست. این فرد در سایه حمایت دولت سابق توانسته چنین کار غیرقانونی انجام دهد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه “اعدام مفسدان اقتصادی مشکلی را حل نمی‌کند”، تاکید کرد: با اعدام این افراد نه مبالغ این فسادها به درستی به بیت‌المال بازگردانده می‌شود و نه فساد در کشور ریشه‌کن خواهد شد. باید با این مسائل دقیق و ریشه‌ای برخورد شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.