سرویس: غیر تولیدی 16:26 - شنبه 03 خرداد 1399

فرمانده سپاه استان اصفهان:

بشارت‌های مقام معظم رهبری اطمینان ما را برای نابودی رژیم صهیونیستی بیشتر کرد

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: بشارت‌های مقام معظم رهبری اشتیاق و اطمینان ما را برای نابودی رژیم صهیونیستی و ازاله هر چه سریع تر این غده سرطانی جهان اسلام بیشتر کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سردار مجتبی فدا در جمع کارکنان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)  با بیان اینکه دفاع از مردم فلسطین یکی محورهای اساسی حرکت امام از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی بوده است اظهار داشت: 70 سال است کشور فلسطین و منطقه شرق آسیا با طراحی و برنامه‌ریزی انگلستان و آمریکا و سکوت سازمان‌های بین‌المللی از  یک غده سرطانی در منطقه با نام اسرائیل رنج می‌برد.

 وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با وجود تجهیزات و پشتیبانی استکبار جهانی قوی نیست و آسیب‌پذیری بالایی دارد اما ظرفیت‌های جهان اسلام برای مقابله با آن آزاد نشده و خیانت برخی حکام مرتجع منطقه سبب شده که بعد از این همه سال هنوز جهان اسلام از  توطئه‌های رژیم صهیونیستی در عذاب باشد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بالاترین ظرفیت را برای پیشتیبانی از ملت مسلمان فلسطین در دل منطقه ایجاد کرده است، گفت: روزی ملت فلسطین با دست خالی و با سنگ با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کردند. ولی امروز آن سنگ‌ها به موشک تبدیل شده است.

وی بیان کرد: به برکت روحیه ایستادگی و مقاومت و الگوگیری از شهدای 8 سال دفاع مقدس ما رزمندگان فلسطینی به چنان توانمندی‌هایی دست پیدا کرده‌اند که توان مقابله رژیم صهیونیستی در مقابل آنها به 2 ساعت کاهش یافته است.

فدا تصریح کرد: رژیمی که آوازه شکست‌ناپذیری ارتش آن کل منطقه را پر کرده بود و در جنگ 6 روزه چند کشور عربی مثل مصر، اردن، سوریه و عراق را ظرف 24 ساعت شکست داد و در حالی که بخش‌هایی از خاک این کشورها را اشغال کره بود صلح تحمیلی خودش را به این کشورها دیکته کرد اما امروز بعد از هر حمله‌ و بمبارانی که برعلیه مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان انجام می‌دهد با عملیات مقابله به مثل موشکی مقاومت روبه رو شده و با استیصال به پناهگاه‌های خود پناه می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: ما امسال در شرایطی روز قدس را گرامی می‌داریم که شیوع ویروس منحوس کرونا مانع این شده که ملت‌های مسلمان خشم و برائت خود را بر سر این رژیم کودک‌کش فریا بزنند. اما نباید منتظر بمانیم و باید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و در محلات یک جریان رسانه‌ای را برعلیه رژیم صهیونیستی ایجاد بکنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: بشارت‌هایی که مقام معظم رهبری در مورد نابودی رژیم صهیونیستی به ما داده که تا 25 سال آینده اشغالگری قدس وجود نخواهد داشت و انشاءالله در قدس و مسجد القصلی نماز جماعت اقامه خواهیم کرد، اطمینان و اشتیاق ما را برای ازله هر چه سریع تر این غده سرطانی و این جهان اسلام بیشتر کرده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.