سرویس: غیر تولیدی 12:15 - جمعه 02 خرداد 1399

روز قدس اجرای طرح 4 مرحله‌ای صهیونیست‌ها را متوقف کرد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس موجب شد تا رژیم غاصب صهیونیستی درمرحله دوم از طرح چهار مرحله‌ای خود متوقف بماند و حتی در بعضی از مناطق عقب‌نشینی کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمود معلمی در رابطه با روز بزرگداشت و حمایت از آرمان قدس شریف اظهار کرد: در کتاب تلمود عنوان شده است که رژیم صهیونیستی دارای یک استراتژی است که چهار مرحله دارد و مرحله اول استقرار است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مرحله دوم از نیل تا فرات است که همین امر سبب شد تا جولان سوریه، اردن و جنوب لبان را تحت اشغال خود در آوردند و مرحله سوم و چهارم به ترتیب اشغال منطقه و خاورمیانه و درنهایت کل جهان است.

وی با بیان این که در سال ۱۳۵۷ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس روح تازه‌ای در مردم منطقه دمیده شد، تأکید کرد: این اتفاق باعث به وجود آمدن گروه‌های مقاومت مانند حماس و حزب‌الله لبنان شد و موجب شد تا رژیم غاصب صهیونیستی درمرحله دوم متوقف بماند و حتی در بعضی از مناطق عقب‌نشینی کند، این از ثمرات انقلاب اسلامی و برگزاری روز قدس است.

معلمی در ادامه تأکید کرد: روز قدس انسجامی در بین مسلمانان جهان ایجاد کرده و آگاهی مسلمانان از اهداف و نیت‌های رژیم صهیونیستی چندین برابر کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس قدرت بازدارندگی برای پیشروی صهیونیست در منطقه و کل جهان است، گفت: امسال هم همچون سال‌های اخیر باید این روز را گرامی بداریم و پرچم‌دار آزادی فلسطین و دفاع از مظلوم و وحدت بین مسلمانان جهان باشیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.