سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:39 - جمعه 02 خرداد 1399

ارتقای امنیت پایدار منطقه با ایستادگی در مقابل جبهه استکبار رقم می‌خورد

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفت: مردم ایران بدانند که اگر ما ذره‌ای در مقابل جبهه استکبار که در مقابل جبهه‌ مقاومت صف‌آرایی کرده کوتاه آییم، آثار آن طبیعتا برای همه منطقه خواهد بود بنابراین باید محکم ایستاده و در جبهه مقاومت نقش خود را به درستی اجرا کنیم تا امنیت پایدار منطقه را هرروز ارتقا بخشیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در خصوص اهمیت گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس باعث ایجاد جبهه مقاومت در منطقه شد و جبهه مقاومت امنیت پایدار را برای کل منطقه از جمله ایران اسلامی فراهم کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار ادامه داد: هرگونه تضعیف روز قدس باعث تقویت جبهه استکبار خواهد بود، البته امسال به جهت پیشگیری از هرگونه اشاعه ویروس منحوس کرونا قرار است که این روز به نوع خاصی گرامی داشته شود.

وی عنوان کرد: مردم ایران بدانند که اگر ما ذره‌ای در مقابل جبهه استکبار که در مقابل جبهه‌ مقاومت صف‌آرایی کرده کوتاه آییم، آثار آن طبیعتا برای همه منطقه خواهد بود بنابراین باید محکم ایستاده و در جبهه مقاومت نقش خود را به درستی اجرا کنیم تا امنیت پایدار منطقه را هرروز ارتقا بخشیم.

حاجی‌دلیگانی بیان داشت: فعال بودن، حضور در صحنه، اعلام نظر و اعلام حمایت از قدس به معنای تقویت جبهه مقاومت و جبهه مستضعفین در مقابل مستکبران خواهد بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در خصوص طرح ضدصهیونیستی مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح در موقعیت زمانی بسیار خوبی مصوب شد و امیدوار هستیم شورای نگهبان هم هر چه زودتر اعلام نظر کند تا رسمی شدن آن پیام محکمی برای استکبار جهانی باشد.

وی اظهار کرد: این طرح یک سری الزاماتی را برای دستگاه‌های داخلی فراهم کرده‌ است؛ همچین برای کسانی که برای رژیم صهیونیستی جاسوسی کنند مجازات سنگینی را در نظر گرفته است.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: این طرح در جهت حمایت از مظلومین جهان از جمله مردم فلسطین پیام خوبی را به قانون تبدیل کرده که لازم است در عمل هم کوشا باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار تصریح کرد: نکته اساسی این مصوبه حمایت از برگزاری انتخابات آزاد در سرزمین‌های اشغالی برای انتخاب نوع حکومتی که می‌خواهند داشته باشند، است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.