سرویس: اجتماعی 16:16 - چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

غرق شدن ۲ کودک دوقلوی اصفهانی در استخر آب کشاورزی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از غرق شدن دو پسر بچه دو قلوی ۳ ساله در استخر آب کشاورزی روستای «ابوالخیر» بخش بُن رود خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ محمدرضا خدا دوست اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۲ کودک خردسال اصفهانی، در استخر آب کشاورزی واقع در روستای «ابوالخیر» بخش بُن رود، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی سریعاً در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ خدادوست افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو کودک دوقلوی ۳ ساله به دلیل غفلت والدین خود به داخل استخر آب کشاورزی سقوط کرده و غرق شدند.

این مقام انتظامی گفت: با کمک مردم و نیروهای پلیس، کودکان خردسال از آب به بیرون کشیده شدند اما با وجود تلاش عوامل اورژانس متأسفانه این دو کودک جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه اجساد کودکان برای معاینه و تعیین دقیق علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند اظهار داشت: به والدینی که کودکان خردسال دارند توصیه می‌کنیم هنگام حضور در کنار استخرها، آب انبارها، کانال‌های آب و رودخانه‌ها مواظب فرزندان خود باشند و از آنها غافل نشوند تا شاهد حوادث ناگواری از این دست را دیگر شاهد نباشیم.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.