سرویس: اجتماعی 15:15 - چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد:

پلمب ۲ مطب غیرمجاز جراحی زیبایی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از پلمب ۲ مطب غیر مجاز در زمینه جراحی زیبایی و دستگیری متصدیان آن ها توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان سرهنگ محمد حسن اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت ۲ مطب پزشکی که به صورت غیر مجاز در زمینه جراحی زیبایی فعالیت می‌کردند مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ دستور از مقام قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت این دو مطلب پزشکی اقدام کرده و متصدیان آنها را نیز دستگیر و به همراه پروانه تحویل مراجع قضائی دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان، با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.