اصفهان شرق

روز قدس تجلی فریاد بیداری جهان بر سر اسرائیل است/ ضرورت نشر جنایات رژیم جعلی صهیونیسم در فضای مجازی

کدخبر: 197912
1399/02/31 در ساعت 01:10

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اقدام ضد بشری و خلاف عرف جهانی رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی فلسطین، اظهار کرد: اسرائیل به عنوان غده سرطانی است که در سال 1948 توسط انگیس و آمریکای جنایتکار در خاورمیانه به بهانه سرزمین بیت المقدس تشکیل شد و تا امروز با گذشت بیش از 70 سال، به کودک کشی، کشتار و جنایت در سرزمین اشغالی مشغول است.

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در اصفهان، افزود: اسرائیل تا امروز چیزی از جنایت و ددمنشی دریغ نکرده است و تا کنون با وجود صدور قطعنامه هایی علیه این رژیم منحوس در سازمان ملل، هیچ قطعنامه ای عملی نشده است و هنوز شاهد اقدامات شنیع این رژیم جعلی در سرزمین اشغالی هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات گهربار امام راحل در خصوص حمایت از قدس شریف، گفت: محو اسرائیل از سرزمین اشغالی فلسطین، توسط امام راحل روایت قابل تاکید است و در این رابطه چند نکته اساسی قابل ذکر خواهد بود.

حجت الاسلام سالک، ضمن تاکید بر بیداری ملت ها در برابر این غده سرطانی بیان کرد: اگر بیداری واقعی توسط ملت های آزاده و مسلمان جهان شکل نگیرد، جنایت اسرائیل بر مظلومان جهان را شاهد هستیم ولی قطع به یقین بر این باوریم که اسرائیل سست تر از خانه عنکبوت است.

وی در ادامه اظهار کرد: وظیفه همه دغدغه مندان فضای مجازی و حقیقی، اطلاع رسانی به موقع از جنایات اسرائیل است تا همگان با آن آشنا شده و تنفر جهانی نسبت به اسرائیل بیش از گذشته شکل بگیرد.

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: وحدت امت های بیدار شده برای مقابله با اسرائیل که توسط امام راحل، بنیان نهاده شد، در طول 41 سال، چنان حرکتی را آفریده است که در گوشه گوشه دنیا، مردم در اعلام انزجار از اسرائیل و حامیانش، در جمعه آخر ماه رمضان بلند می شوند و قطعا این حرکت، فریاد بیداری جهان اسلام بر سر اسرائیل است.

وی با اشاره به رشد مقاومت فلسطین، تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که جوانان فلسطینی در برابر دشمنی های رژیم غاصب چنان رشدی کرده اند که اگر دیروز به سوی اسرائیل سنگ پرتاب می کردند، امروز با موشک پاسخ دندان شکنانه ای به این رژیم می دهند.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه موشک های فلسطین، اسرائیل را به زانو درآورد، افزود: تقویت بنیه های مقاومت فلسطین، به عنوان یک نکته بسیار مهم در خاورمیانه مطرح است و رسالت بیدار کردن ملت ها به عهده ی علما و مسئولان کشورهای اسلامی علی الخصوص ایران اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت بنیه اقتصادی و تسهیلاتی فلسطین نیز به عهده همه انسان های آزادیخواه جهان است و باید با وحدت خود در روز قدس، نشان دهند که قدس، پشتیبان های بسیاری در همه جهان دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه باید نسبت به محتوای مناسبت در حمایت از قدس و اعلام برائت از اسرائیل در فضای مجازی اقدام کنیم، گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای نشان دادن وحدت جهانی در حمایت از قدس است ولی در این رابطه باید محتوایی مناسب توسط متخصصین آگاه، نشر داده شود.

انتهای پیام/