سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 22:44 - شنبه 03 خرداد 1393

استاندار اصفهان:

نصرآباد به پادگانی دائمی برای آموزش ارتشیان تبدیل شده است

استاندار اصفهان گفت: از تبدیل شدن منطقه نصرآباد اصفهان به پادگانی دائمی برای آموزش ارتشیان خوشحال هستیم.

به گزارش اصفهان شرق، رسول زرگرپور در حاشیه برگزاری رزمایش بیت‌المقدس 26 ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون ارزیابی خود از برگزاری این رزمایش گفت: نخستین مطلب قابل توجه و قابل بیان این است که طبق گفته امیر سرتیپ رضا جهادی فرمانده ارشد منطقه اصفهان و امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، منطقه نصرآباد اصفهان به یک منطقه آموزشی برای نیروی زمینی ارتش تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: این خبر بسیار خوشی است که یک منطقه‌ای همچون نصرآباد اصفهان به پادگانی دائم برای آموزش رده‌های بالای نیروی زمینی ارتش تبدیل شده است چراکه این امر باعث رشد و توسعه منطقه می‌شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: وجود چنین مجموعه‌هایی در مناطق محروم باعث رونق و امنیت بیشتر و احیا شدن آن مناطق می‌شود.

وی افزود: از دیگر نکات قابل تحسین این رزمایش برنامه‌های بسیار دقیق و از قبل طرح‌ریزی شده رزمایش است.

زرگرپور عنوان کرد: این رزمایش کاملاً موفقیت‌آمیز بود و حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در اصفهان و در منطقه نصرآباد نشان از میزان اهمیت آن است.

وی به نقش برجسته برگزاری چنین رزمایش‌هایی پرداخت و گفت: برگزاری رزمایش بیت‌المقدس 26 باعث ارتقای کیفی نیروهای مسلح و افزایش آمادگی رزمی نظامی آن‌ها می‌شود.

استاندار اصفهان اظهار کرد: یکی از نکات مثبتی که در نیروهای مسلح قابل مشاهده است این است که به موقع توان خود را ارتقا می‌دهند؛ برگزاری هر کدام از این رزمایش‌ها یک بعد خارجی هم دارد و آن این است که میزان کارایی نیروهای مسلح و جایگاه آنان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: در این رزمایش اقتدرا، عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شد و برای استان اصفهان باعث افتخار است که میزبان رزمایشی در این سطح و ابعاد است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.