سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:45 - شنبه 27 اردیبهشت 1399

درباره بیمه بیکاری خودمان هم بلاتکلیفیم

مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: در استان حجم ثبت نام و واریزی بیمه بیکاری با رقم ۴۰۰ میلیارد تومان مواجه است، برای پرداخت آن خودمان هم بلاتکلیفیم که امیدواریم هرچه سریعتر مرتفع شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مجتبی راعی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه میز حمایت در دفتر ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون با حضور محمد گورابی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ درصد صنعت استان در شهرستان نجف‌آباد است و با توجه به همین موضوع طبیعتاً در شرایط بحرانی مخصوصا بیماری کرونا دچار مشکلات فراوانی شد.

فرماندار نجف‌آباد عنوان کرد: از مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تقاضا داریم در زمینه تأمین ‌اجتماعی اختیارات بیشتری به شهرستان بدهند که طبیعتاً برای تصمیم‌گیری‌های آتی و درون شهرستانی مؤثر خواهد بود.

راعی باز پرداخت صنعت را طولانی خواند و افزود: در شرایط بیماری کرونا بسیاری از واحدها با تعدیل نیرو مواجه شدند و اگر بتوانیم دستشان را بگیریم تعدیل نیرو برگشت می‌شود و به طبع ضرر آن برای دولت کمتر می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال جهش تولید زمینه تولید بیشتر در شهرستان فراهم شود.

درباره بیمه بیکاری خودمان هم بلاتکلیفیم

محمد گورابی در ادامه عنوان کرد: ما مجری و تابع مقررات هستیم و در این شرایط کرونایی باید همه پشت هم باشیم تا بتوانیم از سختی‌ها عبور کنیم.

 مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: با افزایش چشمگیر ثبت‌نام بیمه بیکاری در استان اصفهان و نیاز ۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت آن خودمان هم بلاتکلیفیم که امیدواریم هرچه سریعتر مرتفع شود.

به گزارش فارس، در پایان نمایندگان برخی مشاغل و روسای ادارات حاضر مشکلات و پیشنهاداتی را درباره حوزه فعالیت خود به سمع مدیر کل  تامین اجتماعی استان اصفهان رساندند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.