سرویس: اجتماعی » گردشگری 16:18 - یکشنبه 28 اردیبهشت 1399

قابل توجه گردشگران؛

همه چیز درباره چین تا اروپا را در خبر زیر رصد کنید+ جزییات

بسیاری از گردشگران تور چین این شهر را به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوعی که دارد و همچنین موزه‌های مهم چین که در این شهر قرار گرفته است می‌شناسند.

به گزارش اصفهان شرق،

 همه چیز درباره هانگزو چین

هانگزو که با نام هانگژو نیز شناخته می‌شود یکی از شهرهای کشور چین می‌باشد. بسیاری از گردشگران تور چین این شهر را به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوعی که دارد و همچنین موزه‌های مهم چین که در این شهر قرار گرفته است می‌شناسند.

هانگزو به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری میزبان مسافرانی است که با خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی چین از جاذبه‌های این شهر دیدن می‌کنند. اگر دوست دارید به هانگزو سفر کنید و از اقامت و گشت و گذار در یکی از قطب‌های گردشگری تور چین لذت ببرید، این مقاله را قبل از خرید بلیط خارجی چین مطالعه کنید.

مرکز استان چجیانگ در کشور چین، هانگزو می‌باشد. این شهر در قاره آسیا واقع شده است و در بالای خلیج هانگزو و نواحی شرق چین قرار دارد. خریداران بلیط داخلی چین باید بدانند که هانگزو با شهرهایی نظیر شانگهای، تایجو، نانتونگ، نینگبو، ووشی، جینهوا، نانجینگ، ونژو، چانگژو و هفئی همسایه است.

هانگزو با مساحتی بالغ بر ۱۶.۵ هزار کیلومتر مربع دارای ۹.۵ میلیون نفر جمعیت می‌باشد. در مورد دین مردم این شهر باید به گردشگران تور چین بگوییم که ادیان و مذاهب کنفوسیانیسم، بودائیسم، اسلام و مسیحیت در میان ساکنان هانگزو رواج دارد و تعداد بسیار کمی از مردمان این شهر پیرو دین یهود هستند.

زبان رسمی هانگزو، چینی ماندارین می‌باشد اما اهالی برخی از نواحی به گویش محلی این شهر صحبت می‌کنند که موضوع جالبی برای خریداران بلیط داخلی و بلیط خارجی چین است.

هانگزو نیز مانند سایر شهرهای کشور چین توسط حکومت مرکزی اداره می‌گردد. همانطور که گردشگران تور چین می‌دانند، حکومت این کشور جمهوری خلق چین نام دارد و به عنوان حکومتی سوسیالیستی شناخته می‌شود. در این نوع حکومت رئیس جمهور در راس کشور قرار می‌گیرد و ریاست هیئت وزرا را نخست وزیر بر عهده دارد.

۵ شاخه اصلی که یوان نام دارند، تشکیل دهنده حکومت هستند و شامل یوان مقننه، یوان مجریه، یوان قضاییه، یوان حسابرسی و یوان سنجش و گزینش می‌شوند. یوان حسابرسی وظیفه کنترل عملکرد شاخه‌های حکومت را بر عهده دارد و از وظایف یوان سنجش و گزینش می‌توان تایید و بررسی کیفیت کارکنان حکومت را نام برد.

اگر یکی از خریداران بلیط خارجی یا بلیط داخلی چین هستید باید بدانید که در سال ۱۹۹۵، با ورود ارتش آزادی‌بخش خلق، هانگزو تحت کنترل حکومت کمونیستی خلق چین قرار گرفت. در اواخر ۱۹۷۸ و پس از سیاست‌های اصلاح طلبانه، هانگزو از مزایای قرار داشتن در دلتای رود یانگ بهره زیادی برد و توانست با توسعه و پیشرفت به یکی از پررونق‌ترین شهرهای بزرگ چین تبدیل شود.

آب و هوای هانگزو نیمه گرمسیری و مرطوب می‌باشد که موضوع مهمی برای گردشگران تور چین محسوب می‌شود. این شهر تابستان‌هایی طولانی، بسیار گرم و مرطوب دارد و زمستان‌های آن نیز ابری، خشک و خنک می‌باشد. در طول سال، متوسط دمای هوا از ۱۳.۶ تا ۲۱.۴ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده و میانگین بارش سالانه در هانگزو ۱.۴۳۸ میلی‌متر برآورد شده است.

خریداران بلیط داخلی و بلیط خارجی هانگزو می‌توانند از فرودگاه بین‌المللی این شهر به نام ژیاشان که اصلی‌ترین فرودگاه هانگزو نیز می‌باشد استفاده کنند. در این فرودگاه پروازهای رفت و برگشتی کوالالامپور، سنگاپور، دوحه، پوکت، آمستردام، سئول و بسیاری از شهرهای داخلی و خارجی دیگر انجام می‌گیرد.

یکی از پر رفت و آمدترین ایستگاه‌های قطار در چین نیز، ایستگاه قطار شرق هانگزو می‌باشد که به بیش از ۵۰ شهر دیگر قطار مستقیم دارد. برای جابه‌جایی درون شهری نیز می‌توان از خدمات اتوبوس، مترو، تاکسی، فری یا همان اتوبوس‌های آبی و دوچرخه استفاده کرد.

از سوغاتی‌های هانگزو باید به پارچه‌های ابریشم، چترهای ابریشمی، گلدوزی‌های هانگزو، بادبزن‌های چینی، چاپ استیک‌های تیانزو و چای لانگ جینگ اشاره کنیم. ما برای خرید، بازار ابریشم هانگزو و مرکز خرید میکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معبد لینگین، دریاچه غربی، منطقه زیارتی فیلای فنگ، شهرک سلسله سونگ هانگزو، منطقه تاریخی گوشان و منطقه پینگ هو چیو یوئی از محبوب‌ترین جاذبه‌های هانگژو هستند.

سفری یک روزه تور فرانسه در شهر پاریس

پاریس از بهترین و معروف‎ترین شهرهای فرانسه می‎باشد که همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه برای دیدن آن به این کشور سفر خواهند کرد. این شهر با داشتن آثار گردشگری فراوان و متعدد به یک موزه زیبا و منحصر بفرد تبدیل شده است که افراد زیادی برای دیدن آنها با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند.

میزان جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر به قدری زیاد است که برای دیدن تمامی آنها باید وقت زیادی را صرف کنید. در ادامه به ارائه یک برنامه یک روزه برای گردش در شهر پاریس خواهیم پرداخت که در صورت تمایل می‎توانید زمانیکه با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما و از طریق پرواز خارجی به این شهر سفر کردید از این برنامه استفاده کنید و از برخی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورید.

همین که با استفاده از تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما وارد فرودگاه شارل دوگل این شهر شدید زیبایی‎ها و دیدنی‎های این شهر آغاز خواهد شد. در طراحی و ساخت این فرودگاه از طراحی منحصربفرد و خاصی استفاده شده است که بسیاری از مسافران را که برای بار اول وارد آن می‎شوند مجذوب خود خواهد کرد.

این مکان می‎تواند اولین جایی باشد که سعی در بازدید از تمامی مکان‎های مختلف آن خواهید داشت اما بهتر است که زمانتان را از دست ندهید تا بتوانید در این سفر که از آن از تور فرانسه استفاده کرده‎اید بیشترین استفاده را بکنید.

مردم در این شهر به سبکب خاص و منحصربفرد زندگی می‎کنند و دلیل این رفتار هنوز مشخص نشده است که آیا این سبک زندگی به خاطر خود مردم است یا دلیلی دیگر دارد. همین موضوع سبب شده تا گشت و گزار در این شهر برای افرادیکه با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر می‎کنند بسیار لذت بخش باشد.

گشت و گزار صبحگاهی در این شهر

در این شهر افراد بسیار سحرخیز هستند و زمانیکه در این شهر در ساعات ابتدایی روز در حال قدم زدن باشید افراد زیادی را خواهید دید که در کافه تریاها و یا غذاخوری‎ها حضور دارند و در حال صرف وعده صبحانه می‎باشند. در بیشتر هتل‎هایی که برای اقامت مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند در نظر گرفته شده‎اند خدمات غذایی ارائه می‎شود که مسافران می‎توانند از آنها بهره‎مند شوند.

اما برای یک روز هم که شده برای صرف وعده صبحانه از هتلتان خارج شوید و در بین مردم پاریس به صرف این وعده غذاییتان مشغول شوید.

در فرانسه برای صرف صبحانه از نان‎های باگت و یا نان‎هایی که در دسته کراکرها می‎باشند استفاده می‎شود . در این منطقه این نان‎ها را با انواع تارت که از پوست پرتقال، انجیر، توت فرنگی و میوه‎های مختلف دیگر تهیه شده‎اند مصرف می‎کنند.

در صورتیکه با بلیط خارجی به این شهر سفر کنید در هنگام صرف صبحانه در کنار فرانسوی‎ها لبنیاتی چون کره و خامه سفت را نیز مشاهده خواهید کرد.

این افراد در این وعده غذایی از چای، قهوه، آب پرتقال و یا آب گریپ فروت نیز استفاده می‎کنند. در این سفر یکروزه بهتر است کافه ترایی که برای خوردن صبحانه انتخاب می‎کنید بهتر است در امتداد رود سن باشد تا در ادامه این سفر یک روزه بتوانید به دیدن نتردام و برج ایفل بروید.

این دو مکان از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر می‎باشند که افراد زیادی برای دیدن آنها با بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند. بعد از خوردن وعده صبحانه می‎توانید به سراغ سوغاتی فروشی‎هایی که در اطراف رود سن قرار گرفته‎اند بروید و در صورت تمایل از آنها خرید کنید.

جاذبه‌های گردشگری تور اروپا

قاره کوچک اروپا جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. هر یک از کشورهای اروپا مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، انگلیس و سوئیس با جاذبه‌های گردشگری محبوب خود، میزبان گردشگران پرواز خارجی از سراسر جهان هستند.

در این مقاله قصد داریم در مورد جاذبه‌های برتر تور اروپا اطلاعاتی را در اختیار خریداران بلیط هواپیما قرار دهیم. این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی قبل از خرید تور اروپا باشد در نتیجه خواندن آن را از دست ندهید.

 

برج ایفل فرانسه

همه مسافران پرواز خارجی با برج ایفل که نماد شهر پاریس و اتحاد فرانسه است آشنا هستند. این برج در سال ۱۹۸۹ یعنی در صدمین سال انقلاب فرانسه ساخته شد. برای ساخت و طراحی برج ایفل ۷۰۰ معمار کاندید شده بودند که از میان آ‌ن‌ها گوستاو ایفل برنده طراحی شد و توانست نام خود را روی این اثر تاریخی بگذارد. خریداران بلیط هواپیما فرانسه باید بدانند که برج ایفل چهارمین بنای بلند در کشور فرانسه می‌باشد.

اگرچه این برج از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردار است اما در خصوص نحوه ساخت و زیبایی شناختی هنر بکار رفته در طراحی، منتقدان بسیاری دارد. بطوریکه به گفته یکی از منتقدان این برج زشت‌ترین بنای مشهور در جهان می‌باشد.

با تمامی این تفاسیر امروزه بسیاری از گردشگران پس از خرید بلیط هواپیما از این برج معروف که در شهر پاریس، میدان شان دو مارس و در کنار ورد سن واقع شده است، دیدن می‌کنند.

آکروپولیس یونان

در بلندترین نقطه شهر آتن، اکروپولیس به عنوان دژ شهر ساخته شده است که معنای آن در زبان یونانی، شهر بلند می‌باشد. در مورد تاریخچه این بنا به گردشگران پرواز خارجی یونان باید بگوییم که در زمان فرمانروایی پریکلس که یکی از جنگ‌ آوران و سیاستمداران نامی یونان بوده است، ساخت بخش اعظم بنا در دوران اوج هنر هلنیسم آغاز شد. در سال ۲۰۰۷ آکروپولیس در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

گردشگران تور اروپا می‌توانند از این بنا که در شمال شرقی پارتون در آتن واقع شده است بازدید کنند و از دیدن اشیا و آثار نفیس مردمان شهر که در قسمت جنوبی این بنای تاریخی و در موزه‌ای نگهداری می‌شود لذت ببرند.

ساگرادا فامیلیا اسپانیا

برای بازدید از ساگرادا فامیلیا باید بلیط هواپیما به مقصد شهر آبی اناری های فوتبال یعنی بارسلون کشور اسپانیا را خریداری کنید. این جاذبه گردشگری با عجایب معماری خود گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان با پرواز خارجی به سمت خود می‌کشاند.

از عجیب‌ترین ویژگی‌های معماری کلیسای کاتولیک ساگرادا می‌توان به مدت زمان ساخت آن اشاره کرد. معماری این بنا از سال ۱۸۸۲ توسط آنتونیو گائودی آغاز گشته و پیش‌بینی شده است که زمان ساخت آن تا سال ۲۰۲۶ ادامه داشته باشد.

به پایان رسیدن ساخت این معماری شگفت‌انگیز می‌تواند بسیاری از گردشگران خارجی را از انتظار در آورد و پس از سالیان دراز، زیبایی خود را بطور کامل به رخ همگان بکشد همچنین از بازدید از قصر باکینگهام لندن و ساحل پاپ کورن اسپانیا بدانید.

کلیسای نوتردام فرانسه

یکی دیگر از جاذبه‌های برتر تور اروپا کلیسای نوتردام می باشد. این کلیسا سمبل معماری به سبک گوتیک بوده و مشابه کلیساهای کاتولیک روم است. در زمان فرمانروایی لویی هفتم یعنی از سال ۱۱۶۳ ساخت این کلیسا آغاز شد. پس از خرید بلیط هواپیما فرانسه و بازدید از کلیسای نوتردام، از بزرگ‌ترین ناقوس جهان که بیش از ۱۳ تن وزن دارد نیز دیدن کنید. این ناقوس که توسط امانوئل لادوویس ساخته شده است می‌تواند تمامی مسافران پرواز خارجی فرانسه را به وجد آورد.

شاید برای خریداران بلیط هواپیما جالب باشد که بنای این کلیسا بر روی یک معبد غیرمسیحی ساخته شده است که شهرت خود را مدیون رمان گوژپشت نوتردام می‌باشد. شما می‌توانید کلیسای نوتردام را در جزیره سیته، در میان رود سن و در مرکز پاریس پیدا کنید و از دیدن معماری بی‌نظیر آن لذت ببرید.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.