سرویس: اخبار شهرستان 05:15 - یکشنبه 28 اردیبهشت 1399

همزمان با شب قدر برگزار شد؛

مراسم شب 23 ماه مبارک رمضان در فضای معنوی شهر نصرآباد جرقویه به روایت تصویر

مراسم احیای شب های قدر، با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و توصیه های مسوولان وزارت بهداشت در شهر نصراباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، لازم به ذکر است مراسم احیای لیالی قدر نصراباد جرقویه شب نوزدهم در جوار گلزار شهدای شهر. شب بیست و یکم در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام و شب بیست و سوم در مسجد جامع صاحب الزمان علیه السلام برگزار شد.

همچنین مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و توصیه های مسوولان وزارت بهداشت در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام شهر نصراباد برگزار شد.

هیات امنای مسجد برنامه ریزی و اقدامات لازم برای برگزاری مراسم شب قدر در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام را انجام دادند.

پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی قبل از شروع برنامه نسبت به ضد عفونی کردن کلیه سطوح و فضای مسجد اقدام نمود و کانون فرهنگی هنری انتظار در ابتدا و حین مراسم به افرادی که فاقد ماسک و دستکش بودند ملزومات بهداشتی مذکور را اهدا کرد و مردم شریف و بزرگوار با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش به انجام عبادت و طاعت بندگی خدا و برنامه های این شب پر خیر و برکت پرداخته و هم نوا با اقای اسماعیلی مداح اهل بیت از شهرضا دعای جوشن کبیر را قرائت نمودند و در رثای مولای مظلومان حضرت علی علیه السلام به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند و از بیانات حجت الاسلام مهدی عرب صالحی امام جمعه موقت نصراباد بهره بردند.

تصاویری از این مراسم معنوی در زیر تقدیم شما عزیزان می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.