سرویس: چند رسانه ای » گالری عکس 22:21 - شنبه 03 خرداد 1393

همایش بزرگ دلاوران دلواپس از دریچه دوربین اصفهان شرق

همایش بزرگ دلاوران دلواپس ساعت ۱۷ شنبه ( سوم خرداد ماه) و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، به همت جمع کثیری از تشکل های دانشجویی ومجموعه های فرهنگی مردمی استان اصفهان و اساتید حوزه و دانشگاه در خیمه گلستان شهدای این شهر برگزار شد.

5 نظر در مورد “همایش بزرگ دلاوران دلواپس از دریچه دوربین اصفهان شرق”

  1. علی گفت:

    آخه این عکاستون انقدر بی دست و پاست؟
    یه عکس از جمعیت و شخصیت ها توش نیست

  2. ورزنه ای گفت:

    ما هم به شدت دلواپس این دلواپسان هستیم…
    راستی ننوشتی چندنفرن و از چه ساعتی اومدن…7 ،8 ،9

  3. سرباز گفت:

    جمع کنید این بساط را . مردم محتاج نان شبند شما به فکر…..

  4. گدای فاطمه(س) گفت:

    با سلام
    ببخشید سرباز چی را باید جمعش کرد؟
    جناب ورزنه ای کاش اومده بودی تا جمعیت متحیرت می کرد بلکه… اما اشکال نداره یه سر بزن به سایت صاحب نیوز و عکس ها را ببین شاید…
    علی آقا عکس ها و گزارش کامل را صاحب نیوز زده، اما اگه نبودی واقعا جات خالی بود…
    جای همه کسانی که نبودن خالی بود…

    اما یه سؤال از کسانی که میگن خجالت بکشید، میشه بگید کی و از چی باید خجالت بکشه؟؟؟!!
    از همه افرادی که می خواهند در مورد موضوعی اظهار نظر کنند ۲ تا خواهش دارم:
    ۱- در مورد مطلبی که اطلاع ندارید لطفا اظهار نظر نکنید
    ۲- اگر نقد میکنید اگر نقدتان سازنده نیست حداقل نقدتان آگاهانه و منصفانه باشد
    – اما چند نکته؛ لطفا جواب بدهید:
    ۱- بچه ها و جوانان و دغدغه مندان و دلواپسان آینده باید از روند مذاکرات خجالت بکشند یا آنهایی که به نام یک ملت، در مذاکرات واداده اند و در پاسخ به سوالی که می پرسند شما در مذاکرات چه داده اید و چه گرفته اید یا می خندند یا سکوت پیشه می کنند؟!
    ۲- آنهایی باید خجالت بکشند که سعی در روشنگری دارند یا آنهایی که فکر می کنند با صرف غذا و خندیدن و صدا زدن نام کوچک خائنان ملت در مذاکرات با هم صمیمی می شوند و دیگر قرار است بهشت بشود و حالا که با هم دست دادیم و .. دیگر تمام مشکلات حل می شود؟!
    ۳- آنهایی باید خجالت بکشند که خواستار گفتن حقیقت به مردمند و دلواپس حضرت آقا هستند یا انها که می گویند شما که می فهمید بی سوادید پس حرف نزنید؟
    ۴- اما آن عزیزانی که فکر می کنند نباید تا آقا حرفی نزدند کاری کرد؛ عزیزان اگه بین دو راهی گیر کردید بدانید امثال این حرکات نه جلو افتادن از حضرت آقاست نه عقب افتادن؛ بلکه عین خواسته ایشان، فکر می کنم تنها چیزی که می تواند اینجا کمک کند همانه که حضرت آقا همیشه میگن: بصیرت، بصیرت، بصیرت..
    5- ببخشید میشه یکی جواب بده چرا آقایان متدبر متن توافق را برای مردم نمی خوانند و در اختیار آن ها قرار نمی دهند تا مردم خودشان بگویند این توافق نامه چه وضعیتی به ما داده است؟ حتی سایت رئیس جمهور توافق نامه ای را که روی سایتش قرار داده و ادعا کرده ترجمه شده است متن حقیقی توافق نامه نیست!
    همه کسانی که در همایش آمدند دلواپس بودند..
    دلواپس حضرت آقا…
    دلواپس نظام..
    دلواپس ملت و عزت، دلواپس…
    دلواپس نتیجه مذاکرات…
    برخلاف نظر بعضی ها تو این همایش نه ساندیس دادن نه کیک!حتی آب هم…
    نهایتا و جهت اطلاع بی اطلاعان:
    برخی از امتیازاتی که آقای ظریف دادند:
    ۱- تعلیق غنی سازی ۲۰درصدی که توسط دانشمندان شهید هسته ای بدست آمده بود که در رآکتور تهران جهت ساخت داروها برای بیماران سرطانی، تجهیزات بیمارستانی و بیماران خاص بکار گرفته می شود؛
    ۲-اکسید کردن، یعنی از بین بردن اورانیوم ۲۰درصدی که چندین سال طول کشید که به این مقدارو باهزینه میلیاری مال و البته جانی! غنی سازی کنیم؛ آنچه به نظر آمریکا وغرب مازاد است در صورتی که مادرسالهای آینده نیاز بسیار مبرم به این اورانیوم با غنای ۲۰درصدی داریم و تجربه نشان داده است که غرب و هیچ یک از کشورهای دارای این فن آوری قابل اعتماد نیستند و به وعده هایشان طبق سنوات گذشته عمل نخواهد کرد؛
    ۳- تغییر کاربری آب سنگین اراک که در مذاکرات ژنو۳ آقای ظریف و تیم مذاکره کننده آنراپذیرفته اند؛
    ۴- عدم نصب سانتریفیوژهای نسل جدید و بسیار پیشرفته که ایران را برای همیشه زمین گیر می کند؛
    – کلام آخر…: شما هم اگر واقعا می خواهید بدانید کجا چه خبراست اصل متن توافقنامه که به زبان لاتین است را بخوانید اگر لاتین را خوب نمی دانید بدهید دارلترجمه ترجمه کند برایتان انوقت… البته اگر نمی خواهید خود را گول بزنید بلکه واقعا به دنبال حقیقت و واقعیت هستید این کار را بکنید،بعد نظر بدهید!
    مطمئنا شما هم دلواپس خواهید شد…
    به جان خریدند به نان نفروشیم…
    با آرزوی عاقبت بخیری برای شما و تعجیل در فرج و سلامتی مولا و مقتدامان حضرت بقیت الله ارواحنا له الفدا و سلامتی رهبر عزیزمان.

  5. ورزنه گفت:

    بابا اصلا از یه نفر از اینا که تو این جمع بودن بپرسید انرژی هسته ای کاربردش چیه . نمیگم بده خوبه ولی بدرد ما و ایران نمیخوره . میدونی سالیانه چقدر هزینه ساخت نیروگاهها می شه ما اگه این پولا رو مثل کشورای عربی تو توریستی کردن شهرامون هزینه کرده بودیم الان وضع ما خیلی بهتر اینا بود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.