سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:40 - شنبه 03 خرداد 1393

با حضور مسئولین بخش بن رود:

از خانواده ی شهدای عملیات بیت المقدس شهر ورزنه تجلیل شد

به پاس قدردانی از جان فشانی ها و فداکاری شهدای فتح خرمشهر از خانواده صبور شهدای شهر ورزنه با حضور مسئولین مربوطه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: به مناسبت 3 خرداد سالروز آزادی فتح خرمشهر بازدید از سه خانواده از شهدای شهر ورزنه که در همین روز در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیدند توسط صادقی بخشدار بن رود، منصوری رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران منطقه، محسنی فرمانده حوزه 6امام جعفرصادق(ع) و جمعی از پیشکسوتان بسیج تجلیل به عمل آمد.

صادقی بخشدار بن رود با ذکر حماسه ی سوم خرداد و یاد دلاوری های رزمندگان اظهار داشت: حماسه سوم خرداد را مردانی رقم زدند که ولایت‌پذیری و عشق به امام آن‌ها را به صحنه آورده بود. سوم خرداد نه صرف یک پیروزی بلکه این روز به بخشی از هویت مردم ما یعنی غرور و پایمردی تبدیل شده است.

وی خانواده ی شهدا را نمونه ی فرهنگ ایثارگری خواند و افزود: هرچه داریم به برکت جان فشانی ها و فداکاریهاست، به برکت روحیه شهادت طلبانه فرزندان رشید این مملکت است، ایثارگران و خانواده های آنان که با احیاء فرهنگ پر افتخار شهادت و ایثارگری نه تنها موجب گسترش معنویت اسلام ناب محمدی در جامعه بلکه در سراسر جهان شدند . شما خانواده معزز شهیدان حقیقتاً از جمله فداکارترین مردم کشور ما و انقلاب هستید.

منصوری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در این دیدار از خانواده شهدا به عنوان چراغ فروزان یاد کرد و تصریح نمود: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ جامعه ایرانی هستند که باید همواره مورد احترام و عزت واقع شوندو ما تا قيامت مديون خون شهدا هستيم و خود را موظف مي‌دانيم بعنوان خادم اين عزيزان تا جايي كه در توان داريم به خانواده معظم اين عزيزان خدمت كنيم.

محسنی فرمانده حوزه 6 امام جعفرصادق(ع) نیز اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) فتح خرمشهر را فتح ارزش‌های اسلامی و انقلابی دانسته‌اند چرا که با فتح خرمشهر بار دیگر صلابت و اقتدار اسلام و مسلمین بر جهانیان به اثبات رسید و مسلمانان را از یک جنگ نابرابر پیروزمندانه خارج ساخت.

در ادامه حجت الاسلام نصیری برادر شهید نصیری خاطراتی از دوران جنگ به یاد برادر شهیدش بیان کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.