سرویس: اخبار شهرستان 09:29 - سه شنبه 23 اردیبهشت 1399

در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه انجام شد؛

3 هزار پرس غذای گرم و 500 بسته معیشتی در نصرآباد جرقویه توزیع شد

مرحله دوم این رزمایش از نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام آغاز ؛ و به یاری خدا و همکاری و مساعدت اشخاص و مراکز مزبور این روند ادامه خواهد داشت

به گزارش اصفهان شرق؛ موضوع مهمی که در کشور عزیز ایران اسلامی در این موقعیت کرونایی درخشش خاصی داشت، سیل همدلی و خیل کمک های مومنانه مردم و نهادهای مختلف بود، که با لبیک به فرمان رهبری فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه صورت گرفت.

در این شرایط که برخی به علت فقر و محرومیت یا از دست دادن شغل و کسب و کار خود دچار مشکل شدند، نگذاشتند کسی گرسنه سر بر بالین بنهد؛ و با شکل‌گیری قرارگاه های رزمایش مواسات و کمک مومنانه در نقاط مختلف کشور، همه به میدان آمدند و سیل کمک های مومنانه، با حفظ عزت وکرامت اشخاص، به سوی نیازمندان جاری شد.

در یکی از این عرصه ها به حول و قوه الهی و مساعدت و کمک خیرین بزرگوار، و تلاش و کوشش جوانان نصرآبادی در هیات حضرت زهرا سلام الله علیها، پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی، شورای اسلامی شهر و کانون فرهنگی هنری انتظار؛ و همچنین حمایت ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرحله اول این رزمایش ( دو هفته اول ماه مبارک رمضان) اتفاقات خوبی در شهر عشایری نصرآباد جرقویه افتاد.

در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه ( دو هفته اول ماه مبارک رمضان) حدود سه هزار پرس غذای گرم ویژه افطار و پانصد بسته معیشتی به ارزش تقریبی یک و نیم میلیارد ریال بین نیازمندان شهر عشایری نصرآباد جرقویه توزیع شد.

حدود سه هزار پرس غذای گرم ویژه افطار، به ارزش تقریبی پانصد میلیون ریال و حدود پانصد سبد غذایی ، به ارزش بیش از یک میلیارد ریال بین خانواده های نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

جا دارد از خیرین محترم و بزرگوار، بخشدار محترم جرقویه سفلی، امام جمعه موقت نصرآباد، حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام ، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در بخش و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی، که در فراهم شدن زمینه این اقدام خداپسندانه نقش داشتند، صمیمانه قدر دانی و سپاسگزاری نماییم.

به لطف الهی مرحله دوم این رزمایش از نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام آغاز ؛ و به یاری خدا و همکاری و مساعدت اشخاص و مراکز مزبور این روند ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.