سرویس: اخبار شهرستان 02:10 - سه شنبه 23 اردیبهشت 1399

فرمانده حوزه حضرت امیرالمومنین بخش کوهپایه مطرح کرد:

حاضری مردم بخش کوهپایه در طرح کمک مومنانه

فرمانده حوزه حضرت امیرالمومنین بخش کوهپایه گفت: در رزمایش کمک مومنانه با کمک خیران در بخش تا کنون 270بسته در شهر تودشک، 100بسته روستای جندابه، 60بسته روستای مشکنان، 106بسته شهرسجزی، 90بسته روستای زفره ، 80بسته روستای جشوقان ، 40بسته روستای چیرمان تهیه شده است.

سرگرد مصطفی علیخانی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: بعد از اینکه بیماری منحوس کرونا در جهان گسترش پیدا کرد، تبعات این بیماری در بسیاری از نقاط جهان رخ نشان داد.

فرمانده حوزه حضرت امیرالمومنین بخش کوهپایه تصریح کرد: در کشور ما نیز با شیوع این بیماری، اثرات آن در جامعه اتفاق افتاد که البته در کشور ما متفاوت تر از هر کجای جهان در این شرایط سخت، مردم با همدلی و مهربانی کنار یکدیگر قرار گرفتند، تا گذر از این شرایط با سختی کمتری همراه باشد

علیخانی  در ادامه عنوان کرد: بسیج و سپاه از همان ابتدای بیماری کرونا در کنار مردم سعی کرد تا بتواند از مشکلات بوجود آمده از این بیماری بکاهد؛ در بخش کوهپایه نیز اقشار بسیج و گروهای جهادی حاضر شدند و از اول مبارزه با بیماری کرونا در ضد عفونی معابر، مساجد، مراکز فرهنگی و منازل مردم فعالیت کردند

مصطفی علیخانی  گفت: همچنین بسیجیان برای مردم آموزش چهره به چهره داشتند و در تولید ماسک و توزیع آن با کمک خیران در بخش اقدامات خوبی انجام گرفت

وی افزود: یکی از اقدامات دیگری که بسیجیان بخش کوهپایه برای سلامتی اهالی در آن به خوبی ایفای نقش داشتند، طرح غربالگری در ورودی و خروجی شهرها و روستاها بود که نقش بسیار خوبی  در کنترل فراگیری این ویروس در بخش ایفا کرد.

فرمانده حوزه حضرت امیرالمومنین بخش کوهپایه خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز بسیج با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز رزمایش مواسات و کمک مومنانه را دنبال می کند، که این حرکت قابل تحسین بوده که در بسیج در حال انجام است.

علیخانی ادامه داد: در رزمایش کمک مومنانه با کمک خیران در بخش تا کنون  270بسته در شهر تودشک،  100بسته روستای جندابه، 60بسته روستای مشکنان، 106بسته شهرسجزی، 90بسته روستای زفره ، 80بسته روستای جشوقان ، 40بسته روستای چیرمان تهیه شده است.

مصطفی علیخانی اطهار کرد: همچنین تعداد350 بسته معیشتی قبل از عید نوروز درسطح شهر کوهپایه و بخش توزیع شد، که جا دارد از کلیه خیران و کسانی که در این امر خدا پسندانه کمک کرده اند تقتقدی و تشکر کنم  که در این طرح کمک کردند تشکر کنم.

فرمانده حوزه حضرت امیرالمومنین بخش کوهپایه در پایان گفت: لازم است مراتب سپاس تقدیر و تشکر از کلیه عزیزان بسیجی شرکت کننده در طرح غربال گری شهر و بخش کوهپایه که به صورت شبانه روزی و بدون هیچ چشم داشت و تنها با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز و شهید پرور شهر و بخش را داشسته باشم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.