سرویس: اجتماعی » حوادث 07:35 - دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

غرق شدن راننده وانت نیسان در کانال آب خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از غرق شدن راننده یک دستگاه وانت نیسان بر اثر سقوط در کانال آب خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی جعفری‌نژاد  اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی وانت نیسان در کانال آب شهری، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در حال عبور از این مسیر بوده که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج و به درون کانال آب سقوط کرده است.

وی با اشاره به غرق شدن راننده  خودروی وانت نیسان در این حادثه گفت:  با کمک پلیس و نیروهای امدادی جسد وی از آب بیرون کشیده شده و به پزشکی قانونی تحویل شد.

جعفری‌نژاد گفت: کارشناسان پلیس راهور علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو و عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودروی وانت نیسان اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر ضمن توصیه به رانندگان در خصوص رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم از انجام دادن اعمالی که موجب حواس پرتی آن‌ها می‌شود جداً پرهیز کنند و با توجه به لغزنده بودن جاده در زمان بارش باران با سرعت مطمئنه رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز نیز خودداری کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.