سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 12:11 - شنبه 03 خرداد 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

آزادسازی خرمشهر جریانی خدا محور بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: جریان الهی توسط نیروهایی مخلص، خرمشهر را در برابر نیرو های دشمن آزاد کرد.

به گزارش اصفهان شرق: دکتر حسن کامران دستجردی در جمع خبرنگاران خدا محوری را رمز پیروزی بر دشمنان خواند و اظهار داشت: امروز دشمن با تمام جنگ افزارهای مدرن نتوانسته است به اهداف شوم خودش برسد چون انسانهای الهی کم تر دارند. امروز جهانی را مشاهده می کنیم که یک روز آن، صهونیست ها در فاصله ی 6 روز بر اعراب پیروز شدند و امروز فلسطین 8 روز شروط خودش را بر صهونیست ها تحمیل کرد و این نشان از جریان انتفاضه در اسلام و مسلط شدن بر کفر و نفاق با ویژگی خدا محوری می باشد.

وی آزاد سازی خرمشهر را از اسباب الهی خواند و تصریح نمود: دشمن با همه ی امکانات خود در برابر انسانهایی با اخلاص شکست خورد و انسانهای الهی علی رقم نبود امکانات خرمشهر را آزاد کردند و میتوان گفت این جریانی از خلسی به مخلصی و با اتصال به خداوند می باشد.

کامران تقویت فرهنگ و ایثار در سیستم اداری را باعث از بین بردن تکبر در مسئولین خواند و افزود: 2 درصد از پول فرهنگی برای اشاعه ی فرهنگ ایثار و شهادت می باشد ولی متاسفانه سیستم اداری به این امر توجهی ندارد. اگر این روحیه را در سیستم اداری به کار ببندیم چاپلوسی و تکبر از این سیستم دور می شود و بهروری و رو راستی تقویت می یابد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.