اصفهان شرق

هر کس در حد توانش به میدان کمک مومنانه قدم بگذارد

کدخبر: 197089
1399/02/20 در ساعت 04:48

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به شیوع بیماری منحوس کرونا و مشکلات ایجاد شده برای اقشار آسیب پذیر جامعه اظهار کرد: مومنان و مسلمانان یک وظیفه دینی برای انفاق و کمک به دیگران در خود احساس می کنند که قطعا با ورود به ماه مبارک رمضان این وظیفه سنگین تر می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهل بیت(ع) نسبت به یاری رساندن به محرومان تاکید داشته اند، افزود: اکرم و احسان حرف نخست در ماه مبارک رمضان را می زند ولی امسال این وظیفه سنگین تر شده است و هر فردی در توان خود می بیند باید به میدان عمل و کمک مومنانه ورود پیدا کند.

وی گفت: در شرایط ناشی از کرونا، بسیاری از اقشار مردم دچار مشکل شده و برخی به سبب تعطیلی مشاغل، کار و درآمد خود را یکجا از دست داده اند، می طلبد مردم در کنار مسئولان به کمک اقشار اسیب دیده بشتابند و امروز مشاهده کردیم که با شنیدن فرمایش رهبر معظم انقلاب، همین مردم پای کار آمده و تا امروز طبق اخبار رسیده از شهر و روستا، کمک های مومنانه زیادی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

فولادگر به عنوان توصیه پایانی خاطرنشان کرد: کمک دستگاه های دولتی و خصوصی به رزمایش، وظیفه فردی را ساقط نمی کند و هر فردی در حد توانش به نیازمندان یاری رساند.

انتهای پیام/