سرویس: اقتصادی 11:46 - جمعه 19 اردیبهشت 1399

در راستای رزمایش کمک مومنانه انجام شد؛

دعوت نماینده اصفهانی مجلس دهم برای حضور در طرح کمک مومنانه

حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس، ضمن بیان این مطلب که ملت ایران حضور همیشگی خود در همه صحنه ها را ثابت کرده اند از مردم خواست که به یاری نیازمندان در طرح کمک مومنانه بپیوندند.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت ایران، پیوند آنها با قرآن و عترت است، اظهار کرد: مردم ایران به دلیل پیوند عمیقشان با قرآن و عترت به پیروزی های بزرگی از دوران قبل از انقلاب تا دفاع مقدس رسیده اند و قطعا در همه صحنه ها با تمسک به این دو اصل، موفق خواهند شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: ملت ایران، درس بزرگ حضور به موقع در صحنه های نیاز را از امام خمینی(ع) آموخته اند و امروز با عمل به فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب، از سد مشکلات عبور خواهند کرد.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش می کند تا بین مردم و نظام فاصله بیندازد ولی از دوران دفاع مقدس تا کنون شاهد هستیم که ملت با بصیرت، پشت سر رهبری در حرکت است و امروز نیز در مواجه با ویروس منحوس کرونا در رزمایش کمک مومنانه به فرمایشات رهبری لبیک گفت.

حجت الاسلام سالک ضمن دعوت مردم به حضور در عرصه کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران با شنیدن فرمایشات رهبر انقلاب در رزمایش کمک مومنانه به سرعت وارد عمل شد و طوفان همدلی را ایجاد کرد و در جایی دیگر پای کار آمد و به یاری خدا به جنگ با کرونا رفت و این رفتار ارزشمند فقط و فقط از ملتی فهیم و مومن برمی آید.

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که ملت در دو میدان بزرگ از جمله مقابله با کرونا و اجرای رزمایش کمک مومنانه به میدان تلاش و عمل آمد و شاهد بودیم که افرادی در روستاها دست به کار شده و با عمل به فرمایشات رهبری، صحنه های زیبا از همدلی را خلق کردند.

نماینده انقلابی مجلس دهم، خاطرنشان کرد: بنده نیز در جلساتی که با حضور خیران و مسئولان در خصوص رزمایش کمک مومنانه برگزار شد حضور داشتم و شاهد بودم که خیرانی بودند که قصدشان معامله با خدا بود و خواهش می کردند که نامشان در این کمک مومنانه برده نشود.

وی تاکید کرد: هر کسی به هر اندازه که در توان دارد به میدان مقابله با کرونا و همچین یاری محرومان قدم بگذارد تا درد محرومیت، غمی دیگر بر مشکلات ناشی از کرونا بر خانواده های اسیب دیده از وارد نکند.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.