سرویس: اجتماعی 07:19 - یکشنبه 14 اردیبهشت 1399

پلمب 30 واحد صنفی متخلف در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب 30 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح تشدید مقابله با هنجارشکنی و تأمین نظم و امنیت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدحسن اسماعیلی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله هنجارشکنی و تأمین نظم و امنیت در ماه مبارک رمضان طی یک هفته گذشته مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با انجام گشت‌های مشترک به همراه مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌ها و بازرسی اصناف طی یک هفته گذشته از یک هزار و ۸۵۳ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در اجرای این طرح به متصدیان یک هزار و ۴۰۵ واحد صنفی تذکر داده شده و از متصدیان ۳۴۰ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد.

وی از پلمب ۳۰ واحد صنفی به دلیل ارتکاب برخی تخلفات با حکم مقام قضائی خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا برای ۱۰۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد و برای متصدیان ۱۶ واحد صنفی متخلف نیز پرونده تشکیل و به مراجع قضائی معرفی شدند.

اسماعیلی گفت: در این طرح طی بازرسی از واحدهای صنفی متخلف ۳۸۰ کیلو زولبیا و بامیه غیربهداشتی، ۲۱۰ بطری روغن، ۹ هزار کیلو خرما و ۵ هزار بطری آب‌معدنی تاریخ گذشته، ۲ هزار کیلو برنج و ۱۰۰ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع، ۵۰ بطری ۳۰۰ سی‌سی اسانس رنگ خوراکی غیرمجاز و ۵۳۳ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این گونه اقدامات کنترلی پلیس و نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر و مداوم انجام می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.