سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 02:44 - شنبه 03 خرداد 1393

معاونت وزیر کشور طی بازدید از شرق اصفهان گفت:

ساماندهی بستر رودخانه و کانال های کشاورزی شرق اصفهان از اولویت کاری ماست

معاونت وزیر کشور در حضور مرم و مسئولین شرق اصفهان گفت: هدف من از این بازدید بازدید منطقه و شناخت مشکلات می باشد و امیدواریم با اختصاص بودجه بتوان اولویت های مدیریت بحران عالی را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه شورای اسلامی شهرهای ورزنه و اژیه با حضور دکترنجار معاونت وزیر کشور و مهندس شیشه فروش، دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی ازنمایندگان کشاورزان در شهرداری شهر اژیه برگزارشد.

Vater-Mark7575757

در ابتدا دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم به مدعوین مطالبی در بحث بحران آب وخشکسالی بیان کرد.

دکتر نجار معاونت وزیر کشور ساماندهی و بسترسازی رودخانه زاینده رود و کانال های کشاورزی شرق اصفهان را از اولویت های مدیریت عالی بحران دانست و گفت:هدف من از این بازدید بازدید منطقه و شناخت مشکلات می باشد و امیدواریم با اختصاص بودجه بتوان اولویت های مدیریت بحران عالی را محقق کرد.

وی بازدید به شرق اصفهان را دعوت دکتر کامران خواند و تصریح نمود: به درخواست دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به شرق اصفهان سفرکردم که در بحث مشکلات و خشکسالی و آنچه را که مربوط به کارما می باشد انشااله دنبال کنیم و امیدواریم که خداوند متعال عنایت بفرماید که بتوانیم تاحدی که میسراست مشکلات را با کمک همه مردم خوب و نمایندگان محترم برطرف نماییم.

Vater-Mark5875676575

معاونت وزیر کشور از خشکسالی به عنوان زلزله ای خاموش یاد کرد و گفت: زلزله ای خاموشی که در شرق اصفهان در بحث خشکسالی صورت گرفته پدیده ای است که کل کشور درگیر این پدیده می باشند و استانهای متفاوت و مختلفی با این مشکل روبرو هستند.

دکترنجار در پایان از برگزاری جلسه ای در شورای عالی آب خبر داد و خاطر نشان کرد:جلسه ای در شورای عالی مدیریت بحران درهفته آینده تشکیل خواهیم داد و دستگاهای مربوط گزارش و کارهای خود را بدهند تا مسائل مورد بررسی قرار گرفته وتصمیم گیری شود.

Vater-Mark85757575

نظام زاده شهردار شهر اژیه در ابتدا به مشکلات و خشکسالی پرداخت و اظهار داشت: مشکل اصلی ما آب می باشد و هر جا و هر نقطه ای از شهر و روستاهای که تشریف ببرید بحث مسائل آب کشاورزی را مطرح میکنند و وابستگی مطلق مردم این مناطق به همین آب رودخانه زاینده رود و آب کشاورزی وحتی مشاغل دیگری که مربوط به کشاورزی است می باشد.

وی کشاورزی را شغل 90 در صد ساکنین براآن جنوبی و رودشت خواند و افزود: می توان گفت بالای 90درصد از شغل ساکنین رودشت و براآن کشاورزی می باشد و تمام سرمایه گذاری مردم این منطقه کشاورزی بوده است.

جابر عضو شورای اسلامی شهر ورزنه با اشاره به بحث خشکسالی مطالبی بیان کرد و گفت: ما را از استان اصفهان جدا کرده و شهر ورزنه را به شهرستان تبدیل نمایید وهمچنین کمکی به شهردارها جهت شهرداریهای کوچک اختصاص دهید.

Vater-Mark144 Vater-Mark57857 Vater-Mark785757

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.