سرویس: غیر تولیدی 13:18 - یکشنبه 14 اردیبهشت 1399

آغاز به کار مجلس یازدهم طبق برنامه/ یک سال دیگر را باید تحمل کرد

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین خبری که دارم، مجلس یازدهم در تاریخ مقرر (8 خرداد ماه) کارش را آغاز می‌کند و فرایند قانونی آن مطابق با برنامه پیش می‌رود.

به گزارش اصفهان شرق؛ ابوالفضل ابوترابی در خصوص آخرین وضعیت شروع به کار مجلس یازدهم اظهار داشت: طبق آخرین خبری که دارم، مجلس یازدهم سر تاریخ مقرر (۸ خرداد ماه) کارش را آغاز می‌کند و فرایند قانونی آن مطابق با برنامه پیش می‌رود.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتظاراتی که از نمایندگان وجود دارد، عنوان کرد: هنوز برای قضاوت در مورد مجلس آینده زود است اما آنچه مردم انتظار دارند، مجلس انقلابی با ویژگی‌هایی همچون پرکاری، ساده زیستی و با در اولویت قرار دادن اقتصاد و معیشت مردم در بحث قانون‌گذاری و نظارت است.

وی با بیان این که مجلس انقلابی مجلسی است که از خودش شروع می‌کند، تاکید کرد: هدف نمایندگان در مجلس یازدهم به دور از سیاسی بازی حل مسائل باشد و به دغدغه‌های اصلی مردم بپردازند، این که در انتخابات اخیر مجلس برخی از مردم پای صندوق نیامدند برای ما مسؤولان پیام دارد و اگر توجه نشود زنگ خطری برای آینده خواهد بود.

ابوترابی یادآور شد: بعضی از سیاسیون به دروغ اولویت‌های دیگری مانند رابطه به یک کشور و توسعه سیاسی را مطرح می‌کنند در حالی که مردم کف خیابان از گرانی و سوءمدیریت گلایه دارند و دولت هم با تدبیری که در این مدت به خرج داده علی‌رغم شعارش مردم را ناامید کرده است.

وی با بیان این که گرانی بدون نظارت مردم را کلافه کرده است و دولت هم تماشاچی شده، اذعان داشت: اشتباهات بسیار بزرگی در تفسیر قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان باعث شد که امید جوانان به بازنشسته شدن بسیاری از کارمندان به ناامیدی تبدیل شود و این قانون خوب که ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را در برداشت، بی اثر کرد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی پیرامون نوع تعامل مجلس آینده با دولت تصریح کرد: مجلس آینده وقتی می‌آید که عملاً چیزی از دولت باقی نمانده و بعید می دانم اتفاق خاصی رخ دهد، دولت در این مدت مانند یک استخوان در گلو است که نمی‌توان آن را قورت داد و نه بیرونش انداخت.

ابوترابی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم باید به نوعی با دولت مدارا کند، چاره ای نیست به جز تحمل که یک سال دیگر هم تمام شود و مردم با پایان دولت نفس راحتی بکشند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.