سرویس: غیر تولیدی 12:23 - جمعه 12 اردیبهشت 1399

ماجرای بازیگری که توهین‌های اینستاگرامی باعث لاغری‌اش شد

ملیکا شریفی‌نیا، بازیگر سینما و تلویزیون که طی بازه شش ماه حدود بیست کیلو از وزن خود را کم کرده؛ توهین‌هایی که در فضای مجازی به او ‌شده است را عامل اصلی تصمیم خود برای لاغری اعلام کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ ملیکا شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون که شب گذشته (پنجشنبه ۱۱اردیبهشت)مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود درباره علت لاغری و کم کردن بیست کیلو وزن خود صحبت کرد.

در بخشی از این گفت و گو مجری برنامه به شریفی‌نیا گفت: «تو با پیوستن به یک کمپین بیست کیلو وزن کم کردی؟ »

مهمان برنامه در پاسخ به این سوال گفت: «خیر، ابتدا بیست کیلو وزن کم کرد سپس یک کمپینی راه اندازی کردم و این موضوع به افرادی که می‌خواهند وزن کم کنند کمک می‌کند، حتی بسیاری از افراد بودند که با این کمپین تا شصت کیلو هم وزن کردند.»

او درباره ایده اولیه و اصلی تصمیمش برای لاغری گفت: «من از اسفند ۹۴ تا مهر ۹۵ اراده کردم و بیست کیلو وزن کم کردم و برای تولد سی سالگی‌ام یک پستی منتشر کردم و نوشتم بیست کیلو از من سی ساله نشد. بیشتر اینکار هم بخاطر اذیت شدن از جانب فضای مجازی بود، در حقیقت فضای مجازی باعث شد که من بعد از بیست و نه سال، همت کنم و لاغر شوم و دلیلش هم این است که اینستاگرام که اوایل وارد شده بود، همه باهم در مورد موارد عادی صحبت می‌کردند و از هم تعریف می‌کردند، از یک جایی به بعد عده‌ای احساس کردند که لازم است یک‌سری صحبت‌های دیگر هم داشته باشند و با اینکه من خیلی کم فعالیت می‌کردم اما به یک جایی رسیده بود که مثلا من از درخت عکس می‌گذاشتم و می‌نوشتم به به بهار آمده، عده‌ای زیر آن پست کامنت می‌گذاشتند؛ خیکی، گوریل، تو مگه گوشتای صورتت اجازه می‌دهد که درخت را ببینی؟ تو باید بمیری یا مثلا می‌گفتند تو چاقی، تو حرف نزن. خب من یک جایی به خودم گفتم درست است که چاقم اما آیا حق زنده بودن و اظهار نظر ندارم؟ همین حرف‌ها باعث شد که من متوجه شوم که یک نقطه ضعف بزرگ دارم و باید آن را تغییر دهم تا این شانس را به آدم‌ها ندهم تا بر اساس اولین چیزی که می‌بینند، من را قضاوت کنند. همین موضوع هم باعث شد یک تصمیم جدی بگیرم و خب خداروشکر در عملی کردن آن موفق بودم و این شانس را از آدم‌ها گرفته‌ام که بخواهند درباره من و چیزی که هستم اظهار نظر کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.