سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:59 - جمعه 02 خرداد 1393

امام جمعه ورزنه:

مشکل خشکی زاینده رود سیاسی نیست

امام جمعه ورزنه گفت: مشکل خشکی زاینده رود سیاسی نیست که بعضی بخواهند بهربرداری سیاسی از آن بکنند، همین مسیر کارشناسی بهترین راه است که استاندار محترم دنبال می کند.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمید رضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان ، به خطبه 105نهج البلاغه حضرت علی(ع) اشاره نمود و اظهار داشت: پیامبرصلی الله علیه واله را باید ازحضرت علی علیه السلام شناخت که ایشان پیامبر را گواهی دهنده، بشارت دهنده و هشدار دهنده می داند و او را بهترین آفریدگان و پاک ترین پاکان قرارداده . خداوند بهترین بنده را برای دین ما فرستاد حال وظیفه ماچیست؟ باید عمل به دستورات دینی را اولویت خودقراردهیم و در هر کاری نگاهمان به قرآن و عترت باشد.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز با اشاره به حماسه سوم خرداد گفت: روز مقاومت برای همیشه است ما هر جا مقاومت کردیم پیروز شدیم باید روحیه مقاومت و ایستادگی در وجود همه ماحفظ شود.

حجت الاسلام صادق زاده ضمن تسلیت شهادت موسی‌بن‌جعفر(ع) خطاب به دشمنان نظام گفت: ملتی که امامش 14سال در زندان‌های دشوار زیر شکنجه بوده و تسلیم نشده در تمامی دوران با عنصر صبر و دلدادگی به خداوند پیروز است و امیدواریم بتوانیم از منطق و صبر این امام بزرگوار در برابر مشکلات بهره‌ ببریم.

امام جمعه ورزنه بااشاره به مبعث پیامبرگرامی اسلام(ص)اظهارداشت:زمان بعثت رانگرش به انسانیت وهمه کمالات انسانی می باشد.

حجت الاسلام صادق زاده خطاب به مسئولین محترم گفت:

مردم ما رهبرخود را دوست دارند و به دولت احترام می گذارند و به استاندار و فرماندار اعتماد دارند اما مشکلات معیشتی مردم و کشاورزان شرق اصفهان بحرانی است و این مبلغ پرداختی کارگران و کسانی که در کنارکشاورزی ارتزاق می کنند را کفایت نکرده است. شما را به خدا به داد این مردم برسید من گاهی از مواقع شرمنده مردم می شوم تعداد زیادی از مراجعات مردم شریف براى نیازهاى اولیه زندگیست که انسان را دلخون می کند.خدمات ویژه باید همه مناطق آسیب دیده ازخشکسالی را در برگیرد.

ایشان در پایان خطبه ها بیان نمود:مشکل خشکی زاینده رود سیاسی نیست که بعضی بخواهند بهربرداری سیاسی از آن بکنند،همین مسیر کارشناسی بهترین راه است که استاندار محترم دنبال می کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.