سرویس: اخبار شهرستان 01:27 - دوشنبه 08 اردیبهشت 1399

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع):

در راستای رزمایش کمک مومنانه/ بیش از 5000 بسته معیشتی در شرق اصفهان توزیع شد/ گزارش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) از توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شرق اصفهان خبر داد.

سرهنگ جواد داستانی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه باید همدلی را تمرین کنیم، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادیِ حاصل از بیماری کرونا و تعطیل شدن برخی کارخانه ها و بیکاری کارگران، حقیقتا شرایط زندگی برای برخی سخت شده و در این زمینه، مردمی که توانایی مالی دارند بایستی به صحنه کمک به آسیب دیدگان کرونا آمده و فعالیت وسیع کمک مومنانه را شروع کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: در ماه رمضان که ماه انفاق و ایثار است، بنا به گفته رهبر معظم انقلاب، رزمایش گسترده در کشور برای مواسات و همدلی و همچنین کمک مومنانه به نیازمندان به وجود آمد و شرق اصفهان نیز، در اولین فرصت به فرمان رهبر انقلاب، لبیک گفت.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان و پاسداران با رمز لبیک یا صاحب الزمان(عج)، با تمام توان به صحنه آمدند، تاکید کرد: به همین منظور در راستای فرمایشات ولی امر مسلمین، ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) همچون ماموریت های قبل، پیشتاز در این ماموریت و با رمز یاصاحب الزمان(عج)، اغاز و جلسات متعدد را با محوریت بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) و حضور فرماندهان حوزه های بسیج و همچنین دیگر ارگان ها، برگزار کرد.

سرهنگ داستانی با اشاره به تلاش 15 روزه در جمع آوری کمک های مومنانه، گفت: بسیجیان و گروه های جهادی در 15 روز به صورت داوطلبانه، اقدام به برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی و خیران کرده و در رزمایشی، بسته های کمک معیشتی را بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

وی افزود: بیش از پنج هزار بسته معیشتی شامل (برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، مرغ، گوشت و …) جمع آوری شد و در مرحله اول در روزهای آخر ماه شعبان به صورت جمعی با کمک بسیجیان توزیع شد و امیدواریم مرحله دوم این رزمایش همزمان با 15 ماه مبارک رمضان و در قالب کمک مومنانه برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) بیان کرد: انشاالله این همدلی و کمک های مومنانه شما مردم عزیز، مرحمی بر دل فقرا و نیازمندان آبرومند شرق اصفهان باشد و با مدد الهی بتوانیم کرونا را شکست داده و از این آزمایش سربلند بیرون آییم.

به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع،) در اولین روز از ماه مبارک رمضان، توزیع مرحله اول ۶۰۰ بسته جمع اوری شده رزمایش کمک مومنانه بخش جرقویه سفلی

جمع اوری کمک های مومنانه حوزه صدیقه طاهره ناحیه مقاومت امام علی(ع)

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.