سرویس: اقتصادی 12:53 - جمعه 29 فروردین 1399

کمک مومنانه جوانان نصرآباد جرقویه؛

هزینه شیرینی و شربتی که صرف تهیه سبد غذایی برای کمک به نیازمندان شرق اصفهان شد/ تصاویر

جوانان هیئتی شهر نصرآباد جرقویه سفلی، امسال هزینه جشن های نیمه شعبان را در قالب سبد غذایی بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

به گزارش اصفهان شرق، هیات حضرت زهرا سلام الله علیها در شهر نصراباد به همت روحانیت، طلاب و جوانان مومن و انقلابی این شهر از دهه فاطمیه سال 98 کار خود را شروع کرد و هدف ان بیشتر فعالیت در زمینه های فرهنگی مذهبی اجتماعی و همچنین ارائه خدمات و حمایت از نیازمندان و زوج های جوان است که در نظر دارد مدیریت کار را به دست جوانان بسپارد تا نیروهای جوان، با انگیزه و انقلابی با بهره گیری از تجربیات و حمایت بزرگتر ها کار را پیش ببرند.

این هیات علاوه بر همراهی و همکاری با دیگر هیات های مذهبی و مراکز فرهنگی ویژه بر نامه هایی در مناسبت های مختلف به صورت مجزا و یا مشترک با سایر هیات ها و نهادها بر گزار می کند.

هیات از همه افراد و اقشار برای عضویت دعوت و استقبال می کند و دست همه علاقمندان را برای فعالیت و همکاری و حمایت جهت پیشبرد اهداف هیات به گرمی می فشارد.

با توجه به این که در سال جاری به علت شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری مراسم جشن و شادی در ایام ولادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا فراهم نشد؛ موسسین و اعضای هیات تصمیم گرفتند که به یاری نیازمندان بشتابند و در همین راستا اقدام به جمع اوری کمک، خرید و بسته بندی مایحتاج نموده و به یاری خدا در ماه شعبان، یکصد بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، گوشت سفید و قرمز، حبوبات، ماکارونی، روغن، رب گوجه، مواد ضد عفونی کننده که هر بسته به ارزش دو میلیون و پانصد هزار ریال بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

همچنین با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان هیات حضرت زهرا سلام الله علیها در لبیک به فرمان معظم له جمع اوری و توزیع افطاری به خانواده های محروم در ماه مبارک رمضان را در دستور کار قرار داده و اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نموده است تا کمک های مردم خیر را جمع اوری و به دست خانواده محروم و بی بضاعت برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.