سرویس: اجتماعی » گردشگری 12:17 - پنجشنبه 28 فروردین 1399

تبلیغات از شما، انتشار از ما؛

از نقاط گردشگری بالی مالدیو و ایتالیا تا هتل ها و غذاها

هتل فورسیزن یکی از بهترین هتلهایی است که در جزیره بالی قرار گرفته است و همه ساله پذیرای افرادی زیادی است که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد.

به گزارش اصفهان شرق،

آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی

هتل فورسیزن یکی از بهترین هتل‎هایی است که در جزیره بالی قرار گرفته است و همه ساله پذیرای افرادی زیادی است که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد. داشتن امکانات نتفاوت و متنوع با کیفیت بالا سبب شده تا افراد زیادی برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند.

در ادامه به معرفی بیشتر این هتل و خدماتی که توسط آن ارائه خواهد شد خواهیم پرداخت. در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از کشور اندونزی سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد به قدری متنوع است که برای استفاده کردن از انها بهتر است برنامه‎ریزی داشته باشید. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و انواع تفریحات آبی را در این منطقه برای مشتریان خود که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند قرار داده است.

علاوه‎بر این در این هتل دوچرخه‎هایی کرایه داده خواهد شد که مسافران می‎توانند با اجاره آنها به گشت‎زنی در سواحل این منطقه بپردازند. داشتن استخری برای کودکان از دیگر مزایای این هتل 5 ستاره نسبت به دیگر هتل‎های موجود در این منطقه می‎باشد.

این هتل برای کودکان خدمات بسیاری را چون زمین بازی، دستگاه پخش دی وی دی و باشگاه مخصوص به کودکان را ارائه و به همین دلیل است که بیشتر جهانگردانی که به شکل خانوادگی با استفاده از نقاط گردشگری تور بالی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از اندونزی سفر می‎کنند این هتل را برای اقامتشان انتخاب خواهند کرد.

این هتل دارای کتابخانه‎ای مجهز می‎باشد که در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد و در آن کتاب‎هایی برای کودکان نیز وجود دارد که می‎توانند در طول سفرشان از آنها استفاده کنند. در صورتیکه از تمامی امکانات و خدماتی که توسط این هتل ارائه خواهد شد استفاده کردید پیشنهاد می‎شود به دیدن و قدم در باغ‎های موجود در این هتل بپردازید. قدم زدن در این باغ‎ها در زمان‎های مختلف از روز و یا شب می‎تواند بسیار دل‎انگیز و فرح‎بخش باشد.

رستورانهای موجود در هتل فورسیزن

رستوران سوندارا: در صورتیکه تمایل دارید وعده‎های ناهار و شامتان را در هتل صرف کنید می‎توانید به این رستوران مراجعه کنید که از چشم‎اندازی بی‎نظیر بهره می‎برد. در این مکان غذاهای گریل شده به همراه انواع مختلفی از غذاهای دریایی و استیک در اختیار مسافرانی که با تهیه تور بالی و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند قرار داده خواهد شد.

رستوران تامان وانتیلان: این یکی از رستوران‎های موجود در این هتل 5 ستاره می‎باشد که در آن غذاهای اندونزییایی طبخ می‎شود و شما می‎توانید برای صرف وعده‎های صبحانه و شام به این رستوران مراجعه بفرمایید. در این رستوران غذاهایی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد که طعم فوق‎العاده‎ای دارند.

کافه تراس استخر: در کنار استخر بزرگی که در این هتل قرار گرفته است کافه‎ای قرار گرفته است که در آن انواع مختلفی از ساندویچ و سالاد به مسافران ارائه خواهد شد. این خدمات برای وعده ناهار در دسترس خواهند بود و می‎توانید با استفاده از آن از سپری کردن لحظاتتان در کنار اسختر زیبایی که در این هتل قرار دارد لذت ببرید.

سرو غذا داخل ویلا: این یکی از گزینه‎هایی است که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است و با توجه به آن شما می‎توانید وعده‎های غذایی خود را در ویلایتان سرو کنید.

 

آشنایی با انواع مختلف وسیله نقلیه در مالدیو

داشتن جاذبه‎های گردشگری فراوان سبب شده تا مالدیو یکی از بهترین مقاصد گردشگری باشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو  و با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر می‎کنند.

این نوع سفرهای که سرتاسر جهان با انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان انجام می‎گیرد با قرار مالدیو در لیست بهترین مقاصد گردشگری در جهان افزایش قابل توجهی پیدا کرده‎اند و همه ساله افراد زیادی برای اینکه از جاذبه‎های گردشگری موجود در این جزیره از نزدیک دیدن کنند با اتسفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر می‎کنند.

این جزیره از سال 1965 از دولت بریتانیا جدا شد و به شکلی مستقل به ادامه حیات خود پرداخت. در ادامه  به ارائه اطلاعاتی در رابطه با انواع مختلفی از وسایل نقلیه که در این منطقه وجود دارند و گردشگران می‎توانند در طول سفرشان به این منطقه از طریق تور مالدیو از آنها برای جابجایی‎های خود استفاده کنند خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با تهیه بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

وسایل حمل و نقل در جزایر مالدیو

این کشور از جزایر کوچک و بزرگ متعددی تشکیل شده است که در تمای آنها می‎توانید با پای پیاده در انها به گشت زدن مشغول شوید و به مقصد مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. با توجه به چنین موضوعی خدمات تاکسی در این منطقه از جهان وجود ندارد و اغلب مسافرانی که به نقاط گردشگری تور مالدیو سفر کرده‎اند به شکلی پیاده راهی مقاصد گردشگری موجود در این منطقه خواهند شد.

البته در جزیره‎های بزرگ این کشور از خدمات تاکسیرانی که ارائه می‎شود می‎توان بهره‎مند شد. در صورتی که با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر کردید توجه داشته باشید که ارزانترین راه برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان در این منطقه پیاده قدم‎زدن تا آن خواهد بود که این موضوع می‎تواند راحت‎ترین روش نیز محسوب شود که در این جزیره جهانگردانی که با اتسفاده از تور مالدیو به آن سفر کرده‎اند می‎توانند از آن بهره ببرند.

استفاده از تاکسی در طول سفر به مالدیو

در مالدیو شهرهایی وجود دارند که در آنها برای جابجایی می‎توانید از تاکسی استفاده کنید. به عنوان مثال شهرهای ماله و آدو شهرهایی هستند که در آنها می‎توانید از چنین سرویس‎هایی بهره‎مند شوید. این گونه سرویس‎ها در این شهرها در تمامی نقاط در دسترس می‎باشد و در صورت سفر به این مناطق با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی می‎توانید از چنین خدماتی استفاده کنید.

دسترسی به تاکسی در شهر بزرگی چون ماله بسیار کار آسانی است و با استفاده از آن می‎توانید مسیر فرودگاه تا هتلتان را بپیمایید. تاکسی‎هایی که در این منطقه در حال ارائه خدمات به مسافران می‎باشند از سیستم‎های گرمایشی و سرمایشی مناسبی برخوردار هستند که در صورت لزوم از آنها در طول مسیر استفاده خواهند کرد.

قیمت‎ها در این منطقه ثابت می‎باشند و شما در صورت استفاده از این نوع خدمات برای هر مسافتی باید 20 روفیه مالدیو را پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که این نبلغ از ساعت 11 نیمه شب به بعد به 30 روفیه افزایش پیدا خواهد کرد. در صورتی که در طول استفاده از این وسیله نقلیه چمدان به همراه داشته باشید ممکن است که راننده از شما مبلغ 10 روفیه را برای چمدان دریافت کند. با توجه به کوچک بودن این جزایر در طول استفاده از این نوع وسیله نقلیه راننده مسافران دیگری را نیز سوار خواهد کرد در نتیجه با مشاهده چنین اتفاقی نگران چیزی نباشید.

 

آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا

همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر می‎کنند تا از جاذبه‎های گردشگری موجود در این کشور دیدن کنند. وجود انواع مختلفی از جاذبه‎های گردشگری در این کشور سبب شده تا ایتالیا به یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان تبدیل شود که افراد زیادی تمایل داشته باشند تا برای گذراندن تعطیلات خود با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این کشور سفر کنند.

در کشور ایتالیا علاوه‎بر جاذبه‎های گردشگری و تاریخی جاذبه‎های دیگری نیز وجود دارد که افراد زیادی در طول سفرشان به این کشور با آنها آشنا خواهند شد. غذاهایی که در این منطقه از جهان طبخ می‎شود یکی از جاذبه‎های گردشگری در این کشور می‎باشد که افراد زیادی در هنگام سفرشان به این منطقه با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما در از آنها استفاده می‎کنند.

در ادامه به معرفی بهترین غذاهای موجود در شهر فلورانس این کشور خواهیم پرداخت که از شهرت بالایی برخوردار هستند و اکثر افرادی که با استفاده از نقاط گردشگری تور ایتالیا و تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند از آنها در وعده‎های غذایی خود استفاده می‎کنند. در صورتی که تمایل دارید با خرید بلیط هواپیما راهی این منطقه از جهان شوید با ما در ادامه همراه باشید.

پاپاردل ال چینگیاله

این غذا نوعی از پاستا می‎باشد که به همراه سس سرو می‎شود. در این نوع غذا از اسپاگتی‎های پهن و صاف استفاده خواهد شد که برای خوردن آنها از سس‎هایی سنگین چون راگو استفاده می‎شود. این غذا یکی از غذاهای محبوبی است که در این منطقه طبخ می‎شود و افراد زیادی در وعده‎های غذایی خود از آن استفاده می‎کنند. چینگیاله یک نوع گراز وحشی می‎باشد که در گذشته به شکلی وحشی و در حیات وحش زندگی می‎کرده که پس از شکار در طبخ این نوع غذا از آن استفاده می‎شده است اما امروزه این نوع گراز در مزارع پرورش داده خواهد شد و از گوشت آن برای پخت این غذا استفاده می‎شود.

این غذا از طعم و مزه بی‎نظیری برخوردار می‎باشد و بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر می‎کنند از این غذا در وعده‎های مختلف غذایی خود استفاده خواهند کرد. در صورتی که با استفاده از بلیط خارجی و خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید و تمایل داشتید تا از این غذا بخورید با توجه به این که گوشت گراز حرام است می‎توانید غذای خود را با گوشت غاز سفارش دهید.

رشته فرنگی به همراه قارچ

این نوع غذا یکی از غذاهایی است که آن را می‎توانید تقریبا در تمامی فلورانس پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید. در پخت این خوراک خوشمزه از دو ماده محلی قارچ‎های ترافل و قارچ‎های تیره سر استفاده خاهد شد که طعمی بی‎نظیر به این غذا خواهند داد.

پیشنهاد می‎شود در طول سفرتان به این نقطه از کشور ایتالیا از طریق خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی حتما در یکی از وعده‎های غذایی خود از این غذا بچشید و از طعم دلنشین آن لذت ببرید. در طبخ این نوع غذا از یک پاستا استفاده خواهد شد که پاستای فتوچینی نازکتر می‎باشد و به راحتی می‎توانید آن را تکه تکه کنید. در این غذا پاستا در سس قارچ سرو خواهد شد و در اختیار مشتریان قرار داده می‎شود،

و اما از فلورانس ایتالیا تا جیمباران بالی و جاذبه های تور مالدیو بدانید و استفاده کنید.

این دو قارچ زمانی که با یکدیگر ترکیب می‎شوند عطر و طعم فوق‎العاده‎ای را به غذا خواهند داد و مطمئنا از خوردن چنین غذایی بیشتری لذت را خواهید برد. این غذا یکی از غذاهای مورد علاقه ایتالیایی‎ها می‎باشد که در وعده‎های مختلف غذایی از آن استفاده می‎کنند.

منبع: سام سیر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.