سرویس: اخبار شهرستان 23:23 - دوشنبه 25 فروردین 1399

در راستای لبیک به امر ولی امر مسلمین؛

اولین جلسه قرارگاه رزمایش مواسات در نصرآباد جرقویه

اولین جلسه قرارگاه رزمایش مواسات در نصرآباد جرقویه با همکاری خیران برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ اولین جلسه قرارگاه رزمایش مواسات در نصراباد جرقویه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی عرب صالحی امام جمعه موقت نصراباد، نماینده خیریه صاحب الزمان(عج)، فرمانده پایگاه بسیج شهید صدوقی، مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار و تعدادی از معتمدان و جوانان عضو هیئت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

در این نشست پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، امام جمعه موقت نصراباد طی بیاناتی ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت و تلاشهای عزیزانی که در هیئت حضرت زهرا سلام الله علیها جهت تامین مالی؛ جمع آوری و تهیه مایحتاج و توزیع ارزاق در نیمه شعبان بین خانواده های نیازمند زحمت کشیدند قدردانی نموده و طی سخنانی بر ضرورت اخلاص در کار، حفظ کرامت خانواده ها و اجرای توصیه‌های بهداشتی تاکید کرد و با بیان اینکه شرایط فعلی از لحاظی سخت تر از جنگ است گفت: با همفکری، همدلی، محبت و تلاش برای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و فعالیت های فرهنگی و مذهبی می توانیم رزمایش زمینه سازی ظهور را به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام مهدی عرب صالحی در ادامه با قرائت فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان سال جاری که فرمودند:
” بخصوص که ماه رمضان در پیش است. ماه رمضان، ماه انفاق است، ماه ایثار است، ماه کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت. “

و با توجه به نشست مشترک شب گذشته ائمه جمعه شرق اصفهان افزود: قرار شد در همه شهرهای شرق قرارگاه رزمایش مساوات با محوریت ائمه جمعه و عضویت همه نهادها و مجموعه های فعال در امر خیر و خدمت به محرومان راه اندازی شود.

به همین جهت این جلسه شکل گرفته تا گزارشی از اقدامات صورت گرفته بیان و عزیزان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه جمع آوری و توزیع کمک های مردمی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان ارائه دهند.

همچنین آقای ناصر عرب مختاری از طرف هیات تازه تاسیس حضرت زهرا سلام الله علیها گزارشی از کمک های جمع آوری شده و تهیه بسته های ارزاق و توزیع بین نیازمندان به مناسبت نیمه شعبان ارائه نمود و گفت: به یاری خدا و همت خیرین محترم و تلاش و همکاری جوانان عزیز در هیات حضرت زهرا سلام الله علیها توانستیم یکصد بسته غذایی شامل برنج. گوشت سفید و قرمز. حبوبات و …. جمعاً به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال تهیه و در شب میلاد منجی عالم بشریت از طرف هیات مذکور به خانواده‌های نیازمند تقدیم نماییم.

در ادامه این نشست دیگر اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان تصمیم گرفته شد: اعضای قرارگاه رزمایش مساوات بویژه هیات حضرت زهرا سلام الله علیها. بسیج . خیریه و کانون انتظار و دیگر اعضا اطلاع رسانی و پیگیری لازم جهت دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی را معمول داشته و پس از جمع آوری به منظور هماهنگی و پوشش همه خانواده های نیازمند و پرهیز از موازی کاری و امکان مساعدت به همه خانواده های محروم و نیازمند جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزار و در خصوص نحوه میزان کمک به صورت نقدی . افطاری یا بسته ارزاق تصمیم گیری و اقدام شود.

در ضمن مقرر شد: مطالب متنوع و ارزنده اموزشی.عقیدتی حداکثر در حد یک برگ کاغذ a۴ پشت و رو و ادعیه ماه مبارک رمضان به عنوان پیوست فرهنگی به همراه مایحتاج تقدیم خانواده ها شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.