سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 23:16 - دوشنبه 25 فروردین 1399

در ستاد رزمایش کمک مومنانه حوزه 5 امام محمد باقر(ع) جرقویه علیا مطرح شد؛

بهره مندی از ظرفیت بسیج و خیرین منطقه برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا

فرماندهی حوزه مقاومت بسیج5 امام محمد باقر(ع)  گفت:رزمایش کمک مومنانه با بهره مندی از ظرفیت رده های بسیج و خیرین منطقه در دو محور کمک‌های معیشتی و نقدی برای آسیب‌دیدگان کرونا انجام می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرگرد احمد عابدی  در نشست رزمایش کمک مومنانه در محل حوزه 5 امام محمد باقر(ع) افزود: رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان با هدف کمک به اقشار نیازمند و کم‌درآمد وکسانی که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شدند، آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهدداشت.

وی بیان داشت: در این طرح خیرخواهانه از ظرفیت خیران و مردم خیرخواه منطقه استفاده می شود.

فرمانده بسیج حوزه امام محمد باقر(ع) ابراز داشت: کمک‌های مردمی در این رزمایش به صورت کالایی و نقدی خواهدبود که پس از جمع آوری در همان محل بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

عابدی  اظهار امیدواری کرد: با کمک و همدلی همه مردم و مسوولان بتوانیم کمک‌های مردمی خوبی را برای نیازمندان، زنان بی‌سرپرست و افراد بیکار در اثر کرونا جمع‌آوری کنیم.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده طرح مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید داشتند.

فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) در ستاد رزمایش کمک مومنانه که با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج برادران و خواهران صبح امروز برگزار شد تاکید کرد: در هر روستا و شهری فرمانده پایگاه می تواند با برپا کردن ایستگاه و توجیه مردم و هم چنین استفاده از فضای مجازی این رزمایش را به نحو مطلوبی انجام دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.