سرویس: اخبار شهرستان 20:30 - جمعه 22 فروردین 1399

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع):

10هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان شرق اصفهان توزیع شد/ ابلاغ سلام فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) به کشاورزان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: 10 هزار و 500 بسته معیشتی در شرق اصفهان که توسط خیران و نیکوکاران منطقه تهیه شده بود، در بین خانوارهای نیازمند و دارای مشکلات مالی و جسمی توزیع شد و الحمدالله هنوز این خدمت رسانی ادامه دارد.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ جواد داستانی در حاشیه حضور در شهر ورزنه، در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به فعالیت های جهادی قرارگاه سلامت ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در شرق شهرستان اصفهان اظهار کرد: ماموریت های محوله بسیج، طبق فرمان فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) و در بخش های مختلف آغاز و تا امروز ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با بیان اینکه بسیج در زمینه ضدعفونی معابر در بخش های ششگانه به خوبی وارد عمل شد، افزود: بالغ بر 800 هزار لیتر مواد ضدعفونی به منظور ضدعفونی معابر، خیابان ها و اماکن و ایستگاه های ورودی شهرها، استفاده شد که توسط بسیجیان با همکاری مردم و کشاورزان عزیز به انجام رسید.

وی با اشاره به شناسایی خانواده های آسیب دیده از کرونا، به توزیع بسته های کمک معیشتی اشاره و گفت: 10 هزار و 500 بسته معیشتی در شرق اصفهان که به همت خیران و نیکوکاران عزیز شرق اصفهانی تهیه دیده شده بود، توسط سپاه و بسیج در بین خانوارهای نیازمند و دارای مشکلات مالی و جسمی توزیع شد و الحمدالله هنوز این خدمت رسانی ادامه دارد.

سرهنگ داستانی اظهار کرد: اقلامی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی در مقابله با ویروس کرونا در شرق اصفهان، احساس می شد و این در حالی بود که کمبود این اقلام در کشور حرف اول را می زد که در این راستا، فعالیت های گروه های جهادی در حوزه های بسیج آغاز و 16 کارگاه تولید ماسک در شرق اصفهان توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت ایجاد شد که بالغ بر 14 هزار ماسک تولید و بین مردم و بیمارستان ها توزیع شد.

وی به توزیع پک های بهداشتی در بین مردم اشاره و تصریح کرد: با توجه به راه اندازی قرارگاه های بسیج و کمک های خالصانه بسیجیان، پک های بهداشتی شامل ژل ضدعفونی و ماسک بین خانوارها توزیع شد و همچنین در اجرای بحث رزمایش سلامت در شرق اصفهان با ثبت نام 100 درصدی مردم در سامانه بهداشت، گامی مهم در شناسایی ناقلان به ویروس کرونا برداشته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) خاطرنشان کرد: 22 ایستگاه پایش سلامت در شرق اصفهان توسط بسیجیان راه اندازی شد که به ضدعفونی کردن خودروها و گرفتن میزان تب از مردم اقدام کردند.

وی ضمن تشکر از کشاورزان شرق اصفهان که تلاش خود را برای ضدعفونی معابر به کار بستند، بیان کرد: کشاورزان ولایی و زحمت کش در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر بخشی که نظام به آنها نیاز داشت، پا به عرصه گذاشتند و امروز در عملیاتی با حضور بسیجیان با به خط کردن تراکتورها و سم پاش های کشاورزی، اقدام به ضدعفونی معابر کردند که بنده دست این عزیزان را می بوسم و سلام سردار فرماندهی محترم سپاه صاحب الزمان(عج) را تقدیمشان می کنم.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.