سرویس: غیر تولیدی 14:45 - سه شنبه 19 فروردین 1399

تبلیغات از شما، انتشار از ما؛

کسب و کارتان را به ما بسپارید/ طراحی سایت توسط ایزی وب

چرا هر کسب و کار به طراحی سایت نیاز دارد؟

به گزارش اصفهان شرق،

چرا هر کسب و کار به طراحی سایت نیاز دارد؟

این روزها اینترنت و فضای مجازی، شکل سنتی هر چیزی از قبیل تبلیغات، خرید، اخبار، ارتباطات و غیره را به شکل محسوسی تغییر داده است. می توان وب سایت ها را بعد از تلویزیون موثرترین رسانه دانست که می تواند بر زندگی و کسب و کار افراد تاثیر مستقیم بگذارد. طراحی سایت برای شما با هر جایگاه شغلی می تواند بسیار موثر بوده و برای شما سهولت و در عین حال پیشرفت و درآمد بیشتر را به ارمغان آورد.

چرا هر کسب و کاری نیاز به طراحی سایت دارد؟

در صورتی که شما یک فروشگاه از لوازم خانگی، کیف و کفش و یا هر چیز دیگری دارید، بهتر است بدانید که امروزه بیش از 80 درصد مردم خریدهای خود را اینترنتی انجام می دهند. افراد برای کسب اطلاع راجع به هر چیزی ابتدا آن را در اینترنت جست و جو کرده و بسیاری از خدمات مورد نیاز خود را نیز از شرکت های آنلاین دریافت می کنند. موارد زیر تنها گوشه ای از دلایل اهمیت طراحی سایت برای شما می باشد.

درآمد خود را به روش های مختلف چند برابر کنید

طراحی سایت و استفاده از صفحات مجازی به شما کمک می کند که درآمد خود را از چندین روش افزایش دهید. مهم ترین مساله آن است که شما می توانید خدمات و محصولات خود را به تمامی افراد در هر شهر و کشوری ارائه دهید. طراحی سایت برخلاف کسب و کارهای سنتی هیچ محدودیت زمانی نداشته و به شما امکان می دهد به صورت بین المللی فعالیت کنید.

از طرف دیگر شما می توانید علاوه بر کسب و کار خود، از طریق تبلیغات درآمد دیگری داشته باشید. اگر بعد از طراحی سایت، صفحه مجازی شما تعداد قابل توجهی بازدید کننده داشته باشد، شما می توانید برای شرکت ها و یا فروشگاه های دیگر تبلیغ کرده و درآمد دیگری علاوه بر خدمات و محصولات خود داشته باشید.

هزینه های خود را به چندین روش کاهش خواهید داد

طراحی سایت می تواند هزینه های شروع یک کسب و کار جدید و یا ادامه یک کسب و کار قدیمی را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. ممکن است بسیاری از شما تنها به دلیل محدویت مالی تا کنون نتوانسته باشید که کسب و کار خود را آغاز کنید. مهم ترین هزینه تهیه مسکن و مکان مناسب است که این روزها بسیار سرسام آور و بالا است. طراحی سایت و استفاده از اینترنت هزینه های اولیه مانند مسکن را کاهش خواهد داد.

از طرف دیگر شما برای آب، برق و گاز مصرفی خود باید هر ماه هزینه پرداخت کنید. این مساله را کنار حقوق کارمندان خود قرار دهید. صفحات مجازی و طراحی سایت این هزینه های شما را کاهش داده و می تواند میزان بازده سود شما را افزایش دهد.

در زمان کوتاه تری به بازدهی خواهید رسید

همانطور که می دانید، بعد از شروع هر کسب و کار چه فروشگاهی چه خدماتی زمانی لازم است تا افراد با شما آشنا شده و به مشتریان شما تبدیل شوند. کسب و کارهای سنتی در این زمینه بسیار ضعیف عمل می کنند. در گذشته شاید مدت ها زمان لازم بود تا سرمایه اولیه به شما بازگردد و به بازدهی برسید. طراحی سایت و استفاده از صفحات مجازی با سرعت نور شما را به بازدهی می رساند! شما با تبلیغات در دنیای مجازی می توانید در زمان کوتاهی برند خود را به دیگران معرفی کرده و همان روز اول از تعداد مشتریان خود متعجب شوید!

افراد را راغب به خرید و یا دریافت خدمات از خود خواهید کرد

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت و فعالیت در دنیای آنلاین آن است که شما می توانید تاثیر بسیار بیشتری روی افراد بگذارید. تصور کنید که شما فروشنده یک محصول و یا ارائه دهنده خدمات هستید. شما می توانید در طراحی سایت خود از ابزارهای مختلفی مانند فیلم، انیمیشن، فایل صوتی، عکس و غیره استفاده کنید. جلوه های سمعی و بصری می تواند تاثیرگذاری بر افراد را تا چندین برابر افزایش دهد. افزایش تاثیر بر افراد می تواند آن ها را نسبت به خدمات و محصولات شما راغب کرده و آن ها را به یکی از فروشندگان شما تبدیل کند.

می توانید اطلاعات جامعی در اختیار افراد قرار دهید

شما در وب سایت خود می توانید راجع به هر محصول و خدمات خود توضیحات کامل و جامعی بدهید. تصور کنید که شما یک فروشگاه لوازم خانگی دارید، به خصوص در روزهای شلوغ شما نمی توانید پاسخ تمام مشتریان خود را بدهید. این مساله باعث می شود که شما بسیاری از مشتریان بالفعل خود را از دست دهید. طراحی سایت به شما این امکان را می دهد برای هر محصول یا خدمات اطلاعات جامعی مانند برند، سال ساخت، گارانتی، قیمت و غیره را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

طراحی سایت توسط ایزی وب

اگر شما نیز برای کسب و کار خود به دنبال طراحی سایت هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که یک سایت خوب و استاندارد ویژگی ها و فاکتورهایی دارد.  سایت شما باید سرعت لود بالایی داشته باشد و تنها ظرف چند ثانیه بالا بیاید. امنیت سایت شما باید به گونه ای باشد که به راحتی هک نشود و هکرها به اطلاعات آن دسترسی پیدا نکنند. پنل مدیریتی که در اختیار شما قرار می گیرد باید ساده باشد و به راحتی به روز رسانی شود. امکانات و ماژول های سایت نیز باید کاملا متناسب با نیازهای شما طراحی شود.

برای آن که بتوانید در طراحی سایت به تمامی اصول بالا دست پیدا کنید، باید طراحی وب سایت خود را به افرادی متخصص در همان زمینه بسپارید. شرکت ایزی وب یا داده آسان ایرانیان، یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1393 آغاز کرده است.

تحویل به موقع خدمات، احترام به مشتری، همکاری با کادری متخصص و مجرب دلایلی است که این سایت را به یکی از شرکت های نام آشنا برای کسب و کارها و سازمان های بزرگ تبدیل کند. ایزی وب تا کنون موفق به کسب جوایز بین المللی و داخلی بسیاری برای طراحی سایت شده است. از مجموعه این عناوین می توان به کسب مقام های نخست طراحی سایت در جشنواره های وب ایران به مدت 5 سال، کسب مقام نخست جشنواره ساب پرتال شهرداری تهران و کسب عنوان بهترین دی ان ان آمریکا نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.