سرویس: اجتماعی 14:38 - یکشنبه 10 فروردین 1399

پایانی بر یک شایعه کرونایی دیگر در شرق اصفهان؛

ابتلای بیش از 20 نفر در یکی از شهرهای شرق اصفهان به بیماری کرونا تکذیب شد

خوشبختانه در چند روز اخیر هیچ مورد مشکوک به بیماری کرونا هم در شهر کوهپایه به مرکز بهداشت و همچنین مطب سطح شهر مراجعه نکرده و این شهر هیچ اعزامی به اصفهان در این مورد نداشته است.

یک خبر و مطلب چند روزی است در فضای مجازی بازنشر می شود و حتی نقل به نقل گفته می شود که در کوهپایه یکی از شهرهای شرقی اصفهان بیش از ۲۰ مورد مبتلا به کرونا وجود دارد، اما مسئولان بهداشتی این شهر این موضوع را اعلام نمی کنند.

در این باره صدیقه دباغی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا ویروس در شهر کوهپایه مواردی مشکوک به این بیماری شناسایی و برای تست به اصفهان اعزام شدند.

رئیس مرکز بهداشت کوهپایه تصریح کرد: خوشبختانه تا امروز تست هیچ یک از مواردی که به اصفهان از سوی این مرکز اعزام شدند، مثبت نبوده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در چند روز اخیر هیچ مورد مشکوک به بیماری کرونا هم در شهر کوهپایه به مرکز بهداشت و همچنین مطب سطح شهر مراجعه نکرده و این شهر هیچ اعزامی به اصفهان در این مورد نداشته است.

دباغی با اشاره به اینکه شهروندان شهر کوهپایه در چند روز اخیر بیشتر و بهتر در خانه ماندن که یک عامل مهم در پیشگیری است را رعایت کرده اند، عنوان کرد: امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم ریشه کن شدن این بیماری را جشن بگیریم.

رئیس مرکز بهداشت کوهپایه در پایان با اشاره به نقش مخرب شایعات بر سلامت روح و جسم گفت: شهروندان به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی در این باره دنبال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.