سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 09:02 - پنجشنبه 01 خرداد 1393

مدیر مرکز بهداشت شماره 2 در گفتگو با اصفهان شرق:

تمام توان خود را جهت کاهش مطلوب بیماری سالک در ورزنه به کار می گیریم

مدیر مرکز بهداشت شماره 2 بیماری سالک را یکی از معضلات شرق اصفهان عنوان کرد و گفت: ما تلاش خواهیم کرد با اطلاع رسانی، آموزش و با همکاری و تعاملی که با دستگاه های در سطح شهر ورزنه بتوانیم پیشگیری مناسبی را در سال 93 برای سالک داشته باشیم.

ترک زاده مدیر مرکز بهداشت شماره 2 در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه شرق اصفهان در راس همه اینها شهر ورزنه را از اولویت های ارائه خدمات مرکز بهداشت قرار دارد.

وی با توجه به بررسی ها در رابطه با بیماری های گزارش شده در منطقه از به کارگیری توان خود در بررسی این معضل گفت و خاطرنشان کرد: باتوجه به
بیماری هایی که در منطقه وجود دارد، ما تمام توان خودمان را بکار گرفتیم که ان شاء الله بتوانیم این مسئله را نحو مطلوبی حل بکنیم.

ترک زاده به بیماری سالک به عنوان یکی از معضلات و مشکلاتی که در شهر ورزنه وجود دارد اشاره و افزود: با توجه به علاقه و همتی که در مسئولین شهر وجود داشت و حضور آنها ان شالله بتوانیم با تعامل با یکدیگر، بیماری سالک را امسال به طرز مطلوبی پیشگیری بکنیم و تا آنجایی که بتوانیم تعداد موارد این بیماری را کاهش دهیم. بخشداری، شهردار و شورای اسلامی شهر ورزنه همه پیگیر هستند که ان شاء الله ما بتوانیم تعداد موارد بیماری را امسال کاهش بدهیم.

مسئول بهداشت شماره 2 اصفهان با ابراز امیدواری در جهت کنترل بیماری سالک از ساماندهی در این خصوص خبر داد و تصریح نمود: بحث های مختلفی در خصوص اماکن مخروبه در سطح شهر ورزنه وجود دارد، ان شالله با همتی که شهردار محترم و با انرژی شهر دارند بتوانیم یک ساماندهی در این خصوص داشته باشیم. بحث زباله هایی که جای جای اطراف شهر ریخته میشود محل مناسبی برای زندگی پشه بشمار می رود،همچنین نخاله های ساختمانی جای مناسبی برای رشد موش های هست که طبیعتا بیماری سالک یک بیماری مشترک بین انسان و حیوان می باشد و طبیعتا وقتی این دو معضل وجود داشته باشند، بیماری هم وجود خواهد داشت.

ترک زاده درگفتگوی دوم با این رسانه برای مرتبه دوم به پیشگیری در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: ما تلاش خواهیم کرد با اطلاع رسانی، آموزش و با همکاری و تعاملی که با دستگاه های در سطح شهر ورزنه بتوانیم پیشگیری مناسبی را در سال 93 برای سالک داشته باشیم.
این نظر در فرمانداری، کمیته مرکز بهداشتی شماره 1 و شورای اسلامی شهر ورزنه مطرح شد وهمه آمادگی خودشان را برای همکاری با ما اعلام کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.