سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 14:23 - شنبه 09 فروردین 1399

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه:

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در اصفهان/ نیروهای مسلح جان بر کف برای حفظ سلامت مردم ایستاده اند

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: امروز عملیات میدانی در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری شروع خواهد شد و نیروهای مسلح جان بر کف برای حفظ امنیت و سلامت مردم ایستاده اند و همه خطرات را به جان خریده اند.

سرتیپ پاسدار جواد استکی صبح امروز در آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار است و این روز و همچنین اعیاد دیگر را تبریک می گویم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین یاد و خاطره شهدای پاسدار از زمان دفاع مقدس تا مدافعان وطن و حرم به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

وی افزود: افتخار داریم که مدافعان سلامت در قالب نیروهای بسیج و سپاه در کنار کادر سلامت ایستاده اند و سپاه تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام خواهد داد؛ در این روزها مردم باید در خانه بمانند و ما در وسط میدان برایدخدت به آن ها هستیم.

سردار استکی گفت: امروز عملیات میدانی در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری شروع خواهد شد و نیروهای مسلح جان بر کف برای حفظ امنیت و سلامت مردم ایستاده اند و همه خطرات را به جان خریده اند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: نیروی های مسلح در هر نقطه که امنیت ایران تهدید می شد آنجا حضور داشتند و نگذاشتند امنیت خدشه دار شود، امروز در نقاط مختلف مرزی مدافعان امنیت ایستاده اند؛ البته سپاه و بسیج از همان روزهای اول در قالب غربالگری و اهدای اقلام بهداشتی در میدان بودند.

وی تصریح کرد: ما در این سه استان با بکارگیری نیروهای بسیج، سپاه های استانی، لشکر ۸ نجف اشرف، لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، بیمارستان صدوقی، مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع)، گروه مهندسی ۴۰ صاحب الزمان(عج)، تیپ ۴۴ نفر بنی هاشم(ع)، تیپ ۴۴ الغدیر، گروه توپخانه و آمادگاه ها عملیات مهمی را شروع می کنیم.

سردار استکی اذعان داشت: بیمارستان صدوقی در حوزه های بیمارستان صحرایی یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های جهان است که برای خدمت رسانی به قم اعزام شد و آنجا یک نقاهتگاه ۷۵۰ تختخوابی را هم ایجاد کردند و بعد به لحاظ نیاز، این بیمارستان با بیش از ۳۰ تخت ICU با یک نقاهتگاه حدود ۳۰۰ تختخوابی در تهران آماده است.

این فرمانده نظامی گفت: خود بیمارستان هم در اصفهان همه ظرفیت را برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی به کار گرفته که تا کنون حدود ۲۰۰ بیمار را پذیرش کرده و بیش از نیمی از آن ها بهبود یافته اند.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ خودرو و موتورسوار امروز آماده عملیات شدند؛ بسیجیان هم شایسته تقدیر هستند چرا که با وسایل شخصی خودشان به میدان آمده اند.

سردار استکی گفت: همه امکانات جنگ نوین آماده هستند تا با همت پاسداران در این روز پاسدار از مردم پاسداری شود.

وی بیان کرد: از زحمات استاندار، دانشگاه علوم پزشکی و همه کادر بیمارستان و کادر پزشکی نیروهای مسلح تشکر می کنم و مهم تر از این ها از مردم و خیران باید تشکر کرد.

سردار استکی در پایان ابراز داشت: امروزه خیلی از کشورها مشکل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و لباس مخصوص دارند، اما در کشور ما همه دست به دست هم دادند و کمبودها را جبران کردند، این وحدت ملی به اشاره رهبری اتفاق افتاد و همه مردم پا به کار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.