سرویس: اخبار شهرستان 13:55 - شنبه 09 فروردین 1399

از طرف حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) انجام شد؛

توزیع 700 بسته معیشتی بین خانواده ها در راستای رزمایش سلامت بسیج

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر گفت: در طرح رزمایش سلامت جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و کمک به خانواده های بی بضاعت 700 بسته معیشتی با همکاری پایگاه های بسیج محلی در چند مرحله توزیع شد.

سرگرد احمد عابدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در خصوص توزیع بسته های کمک معیشتی به خانواده های نیازمند اظهار کرد: رزمایش سلامت بسیج با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و پس از ابلاغ فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی به ستاد کل نیروهای مسلح، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشوردر حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا.طرح رزمایش سلامت جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در منطقه جرقویه علیا نیزپیگیری شد و با همکاری پایگاه های بسیج منطقه در حال انجام است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) بیان کرد: این طرح شامل ضدعفونی کردن معابر، منازل و اماکن عمومی و پرتردد، طرح غربالگری خانواده ها و ثبت در سامانه وزارت بهداشت و همچنین توزیع سبد معیشتی بین خانواده های بی بضاعت است که توسط بسیج خواهران و برادران انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در منطقه جرقویه علیا با همکاری پایگاه های بسیج محلی در حال انجام است و در همین راستا 700 سبد معیشتی که شامل( روغن، برنج، مرغ گرم، تن ماهی، ماکارونی و …) به ارزش حدود 800 میلیون ریال بینش خانواده ها ی هدف توزیع شده است.

انتهای پیام/ احمد صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.