سرویس: دسته‌بندی نشده 00:51 - پنجشنبه 07 فروردین 1399

خودروی اصفهانی‌ها ۱۳ فروردین جریمه می‌شود

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان گفت: با تصویب ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان خودروهایی که در روز ۱۳ فروردین در شهر اصفهان تردد کنند، جریمه می‌شوند.

جواد درستکار امروز در گفت‌وگویی با بیان این‌که خودروهای اصفهانی‌ها ۱۳ فروردین جریمه می‌شود، اظهار داشت: با تصویب ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان در راستای پیشگیری از تجمعات در روز ۱۳ فروردین، خودروهایی که در این روز در شهر اصفهان تردد کنند، به جز خودروهایی با پلاک عمومی، دولتی، نظامی، انتظامی جریمه می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان افزود: بیشتر مردم هشدارهای ستاد ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی را رعایت می‌کنند و به کمپین در خانه می‌مانیم، پیوستند و به دنبال سلامت خود و خانواده هستند و دست مسؤولان و جامعه پزشکی را گرفتند.

وی بیان کرد: در مقابل آن دسته از مردم که رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن را انجام می‌دهند، دسته‌ای از مردم هستند که به سلامتی خود و خانواده اهمیت نمی‌دهند و در سطح شهر تردد می‌کنند، به همین دلیل با آن‌ها برخورد می‌شود.

درستکار با تأکید بر در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره ویروس کرونا عنوان کرد: امیدوار هستیم با رعایت مردم و ماندن در خانه و پرهیز از تجمعات، ویروس کرونا تا پایان تعطیلات نابود شود و مردم به فعالیت عادی خود در جامعه بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.