سرویس: اخبار شهرستان 12:21 - چهارشنبه 06 فروردین 1399

با هزینه خیر حسن آبادی مقیم میبُد؛

پویش مردمی در دوختن 8000 ماسک در شهر حسن آباد/ تصاویر

شهرداری و شورای شهر حسن اباد در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا با همکاری بانوان حسن آبادی اقدام به تهیه 8000 ماسک  کرد.

رئیس شورای شهر حسن اباد در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق در این خصوص گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد، در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تلاش کرده تا نسبت به تامین حدود۸۰۰۰ماسک، جهت توزیع رایگان در بین خانواده ها اقدام موثری داشته باشد.

منصوری اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است، این تعداد ماسک، از نوع پارچه اسپان باند تهیه وبه صورت خانه به خانه، توسط نیروهای شهرداری توزیع گردد.

وی با اشاره به تهیه مواد اولیه افزود: لوازم و پارچه مورد نیاز، توسط یکی از بانوان حسن آبادی مقیم میبد خریداری و تا کنون حدود ۶۰۰۰ قطعه، در دو مرحله با همکاری ایشان برش زنی شده است؛ دوخت این ماسک ها در قالب پویش مردمی، با همکاری داوطلبانه حدود ۲۰ نفر از بانوان خیاط حسن آبادی  از دو روز قبل در منازل آغاز گردیده و تا کنون حدود ۲۰۰۰ ماسک دوخته شده و حدود ۴۰۰۰ نیز آماده دوخت می باشد؛ ۳ نفر کار برش زنی و ۱۷ نفر در منازل یا در کارگاه کار دوخت ماسک ها را به عهده دارند. در صورت آماده شدن تعداد مورد نیاز، توزیع از روز چهارشنبه شروع خواهد شد.

رئیس شورای شهر حسن آباد در پایان ضمن تقدیر و سپاس فراوان از تمام کسانی که در این امر خیرخواهانه مشارکت کرده اند، با  اشاره به اهمیت و حساسیت شرایط و لزوم تسریع در توزیع ماسک در بین شهروندان، افزود: از بانوان نیکوکار شهر، جهت همکاری داوطلبانه دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.