سرویس: اقتصادی 19:50 - یکشنبه 03 فروردین 1399

کاهش 80 درصدی ترددها در پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان خبر از کاهش 80 درصدی ترددها در پایانه‌های مسافربری اصفهان داد.

عباس محبوبی اظهار کرد: آمار مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان نسبت به سال گذشته در همین ایام حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اضافه کرد: هم‌اکنون تعداد مسافران کمی از پایانه‌های مسافربری استفاده می‌کنند به نحوی که آمار مسافران پایانه‌های اصفهان نسبت به سال گذشته در همین ایام حدود ۸۰ درصد افت داشته است.

وی با اشاره به ضدعفونی مستمر پایانه‌های شهر اصفهان، تصریح کرد: این کار در ۵ پایانه شهرداری اصفهان در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود؛ شهرداری‌های مناطق و بسیج نیز همکاری بسیار خوبی در ضدعفونی کردن پایانه‌ها دارند.

محبوبی تصریح کرد: ضدعفونی دیواره‌ها، سازه‌های عمرانی و سرویس‌های بهداشتی در پایانه‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود، همچنین  به شرکت‌های مسافرتی مستقر در پایانه‌های شهر توصیه شده بر پشت بلیت‌های صادره توصیه‌های بهداشتی و راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را درج، از ماسک و دستکش یک‌بار مصرف برای صندوق‌دار و سایر کارکنان استفاده و پیشخوان‌ها و محیط کاری خود را مرتب ضدعفونی کنند که نظارت ویژه در این خصوص هم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: به رانندگان اتوبوس تذکرهای لازم داده شده که از حمل و جابه‌جایی حیوانات، بارهای مشکوک، ماهی زنده، مواد پروتئینی توسط مسافران یا خودشان به‌طور جدی خودداری کنند و  از مردم عزیز درخواست داریم تا جایی که امکان دارد در خانه‌های خود بمانند و سفرهای غیرضروری را به زمان دیگری موکول کنند.

وی  با اشاره به اینکه اگر خواهان قطع کردن زنجیره کرونا در کشور هستیم لازم است مردم به هیچ عنوان در اماکن عمومی حضور پیدا نکنند، افزود: در حال حاضر بسیاری از امور مربوط به سازمان پایانه‌ها نیز به‌صورت دورکاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.