سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:40 - چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393

فوری/ سوم خردادماه در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد

همایش بزرگ دلاوران دلواپس؛ گردهمایی منتقدین نشست ضعیف ژنو

تا کنون چهره های فرهنگی، سیاسی، حوزوی و دانشگاهی مختلف شهر اصفهان در کنار مردم جهت شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده اند که لیست اسامی آنها در اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد…

همایش بزرگ دلاوران دلواپس ساعت ۱۷ سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، به همت اساتید حوزه و دانشگاه در اصفهان خیمه گلستان شهدا برگزار خواهد شد. شنیده ها حاکی است تا کنون چهره های فرهنگی، سیاسی، حوزوی و دانشگاهی مختلف شهر اصفهان در کنار مردم جهت شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده اند که لیست اسامی آنها در اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد. به نظر می رسد این همایش در ابعاد بسیار وسیع تری نسبت به آنچه در همایش دلواپسیم تهران دیدیم (اینجا) برگزار خواهد شد.

گفتنی است همچنان احتمال لغو این برنامه از سوی استانداری به گوش می رسد و مسوولان برگزار کننده همایش علاوه بر خیمه گلستان شهدا چند مکان جایگزین جهت سنگ اندازی های احتمالی را نیز پیش بینی کرده اند.

در پایان این نکته لازم به ذکر است که در دلاور بودن ملت ایران که ۳۵ سال علیرغم تمام تحریم ها، مشکلات و جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستاده اند تردیدی وجود ندارد بلکه دلواپسی ملت دلاور ایران از افراد و جریان هایی است که به اسم اعتمادسازی و آشتی با دنیا، در عمل موجب پرخاش بیشتر دشمن علیه ملت شده، همانهایی که حتی در برابر دوربین های خبری نیز اعلام می کنند دشمن می تواند با یک بمب سیستم دفاعی کشور را از کار بیندازد!

دلاوران دلواپس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.