سرویس: تولیدی 14:12 - یکشنبه 25 اسفند 1398

در بخشداری جرقویه علیا برگزار شد؛

سومین جلسه ستاد مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در جرقویه علیا

سومین جلسه ستاد مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا با حضور اعضای ستاد و قاضی شریفی در بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، در این جلسه اعضای ستاد گزارشی از روند فعالیت های انجام شده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر حسن آباد و روستاهای تابعه ارائه کردند.

در ادامه با توجه به نزدیک بودن سال جدید و جهت پیشگیری جدی از شیوع ویروس کرونا مصوباتی ذیل به تصویب ستاد رسید و با پشتوانه قضایی لازم الاجرا می باشد.

از ورود گردشگران به طور کامل جلوگیری شود و مسیرهای منتهی به این اماکن مسدود شود.

کلیه فروشگاه ها بجز اغذیه فروشیها، سوپر مارکتها، فروشگاه های تعاونی، میوه فروشی ها و قصابی ها و مرغ فروشی ها  با ابلاغ قضایی بسته شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف با پیگیری کلانتری و قوه قهریه این اماکن پلمپ خواهد شد.

کلیه منازل بوم گردی با ابلاغ بخشداری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود ومسئولین مربوطه حق ورود هیچ گردشگری در این اماکن را ندارند.

در ورودی های شهر حسن آباد، روستای دستجرد و رامشه با همکاری بسیج، شهرداری شهر حسن اباد و دهیاری های روستاهای دستجرد و رامشه و مرکز بهداشت شهر حسن آباد و روستاها تب سنجی به صورت 24 ساعته انجام شود و از ورود افراد مشکوک به جد خوددراری شود.

تمام فروشگاه هایی که فعالیت دارند باید پیشخوانی در ورودی فروشگاه قرار دهند تا مردم جهت تهیه جنس مورد نظر وارد فروشگاه نشوند و خود مسئول فروشگاه مواد مورد نیاز را آماده کند و به مشتری تحویل دهد و مسئول بهداشت موظف است با بازدید میدانی در صورت تخلف مراتب را به کلانتری گزارش دهد تا اقدامات لازم انجام شود.

کلیه فروشگاه های خانگی باید تعطیل شوند و از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده فعالیت این نوع فروشگاه ها که محل تجمع ( خصوصا بانوان) می شند مراتب را به کلانتری یا مسئول بهداشت گزارش دهند.

مقرر شد هر روز با همکاری مردم در شهر حسن آباد و روستاها ضدعفونی معابر انجام گیرد.

مقرر شد در روستاهایی که مسافر نوروزی زیادی دارند با تشکیل گروهی مشکل از اعضای شورا، دهیار و ریش سفید های روستا از مردم خواهش کنند تا با تماس تلفنی از اقوام و نزدیکانشان که در تهران، قم و اصفهان زندگی می کنند خواهش کنند تا امسال به خاطر سلامتی خود و جامعه از سفر به منطقه خوداری کنند و بازدید های خود را به زمان بعد از بیماری کرونا موکول کنند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری نیفتد.

اعضای ستاد مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا از مردم منطقه خواست تا این موضوع را جدی بگیرند و برای سلامتی خود و خانواده و جامعه جدی تر وارد میدان شوند و از تجمعات بی مورد خوداری نمایند تا به امید خدا این بحران را به خوبی و خوشی پشت سر نماییم.

عکس از خبرنگار احمد صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.