سرویس: اخبار شهرستان » ورزنه 18:12 - پنجشنبه 22 اسفند 1398

کرونا را شکست می دهیم؛

حضور شبانه روزی جهادگران بسیجی شرق اصفهان در عرصه شکست دادن کرونا/ تصاویر

بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) شرق شهرستان اصفهان، همه همت و تلاش و اولویت گروههای جهادی حوزه های مقاومت را خدمت رسانی در خصوص ضدعفونی مکانهای عمومی و معابر روستاه ها و شهرهای شرق قرار داده است.

به گزارش اصفهان شرق، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی ورزنه، جرقویه سفلی، اژیه، کوهپایه، به همت بسیجیان انجام شد.

همچنین به همت گروه جهادی ذالفقارحوزه امام جعفرصادق(ع) وابسته به بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع)، استقرار اکیپ برای کنترل ورود افراد به شهر ورزنه به صورت دائمی در حال انجام است.

کنترل ورود خودروهای سبک و سنگین و مسافران به شهر ورزنه با تست کردن دستگاه تب سنج برای پیشگیری از ویروس کرونا از اقدامات ویژه این گروه جهادی است.

لازم به ذکر است، در راستای خدمت رسانی و محرومیت زادیی که وظیفه بسیج سازندگی می باشد و باتوجه برگزاری ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان به همین منظور بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) شرق شهرستان اصفهان همه همت و تلاش و اولویت گروههای جهادی حوزهای مقاومت را خدمت رسانی در خصوص ضدعفونی مکانهای عمومی و معابر روستاهها و شهرهای شرق قرار داده و همچنین جهت جلوگیری از خودروهای غیر بومی و…باکمک شهرداریها و بهداشت درورودی شهرها ایستگاه تست و ضدعفونی خودرها را در روز داشته است.
در ادامه این خدمت رسانی گروهای جهادی حوزهای ناحیه در دوخت ماسک جهت مردم عزیر خدمت رسانی می کند که روزانه حدود ۲۰۰۰هزار ماسک تحویل مراکز مربوطه جهت توزیع داده میشود.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.