سرویس: غیر تولیدی 09:22 - دوشنبه 19 اسفند 1398

استفاده از بخش فرست کلاس پس از خرید بلیط هواپیما خارجی

امروزه افراد زیادی با استفاده از خدماتی که توسط هواپیماها ارائه میشود موفق به انجام انواع مختلفی از پروازهای داخلی و یا خارجی خواهند شد. این افراد با تهیه بلیط هواپیما میتوانند از این نوع وسیله نقلیه بهرهمند شوند.

به گزارش اصفهان شرق، امروزه افراد زیادی با استفاده از خدماتی که توسط هواپیماها ارائه می‎شود موفق به انجام انواع مختلفی از پروازهای داخلی و یا خارجی خواهند شد. این افراد با تهیه بلیط هواپیما می‎توانند از این نوع وسیله نقلیه بهره‎مند شوند.

در برخی از هواپیماها کلاس‎های پروازی مختلفی در اختیار مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی قصد پرواز دارند قرار داده خواهد شد که با پرداخت هزینه بیشتری می‎توانند از خدماتی که در این کلاس‎های پروازی ارائه می‎شود بهره‎مند شوند.

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که در صورت قصد انجام سفر هوایی بهتر است از پروازهای فرست کلاس استفاده کنیم و یا از هواپیماهای خصوصی استفاده کنیم.

استفاده از فرست کلاس هواپیماها و همچنین بهره بردن از هواپیماهای شخصی از راه‎هایی می‎باشند که در پروازهای تجاری در مجموعه روش‎های گران قیمت برای انجام سفر هوایی قرار خواهند گرفت و همین موضوع سبب می‎شود که این سوال بوجود آید که استفاده از کدام یک از آنها بهتر می‎باشد و مسافرانی که با تهیه خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد انجام پرواز هوایی دارند در استفاده از کدامیک در طول پرواز از راحتی بیشتری برخوردار هستند.

در صورتیکه با استفاده از از خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی قصد انجام سفر هوایی په برای انجام فعالیت تجاری و یا تفریحی استفاده از یک هواپیمای خصوصی که به شکلی چارتری در اختیار شما قرار داده خواهد شد می‎توانید با سرعت بیشتری به مقصد مورد نظرتان منتقل شوید.

اما در صورتیکه با استفاده از بلیط ارزان هواپیما برای انجام سفر هوایی خود بخش فرست کلاس یک هواپیما را انتخاب کیند خدماتی لوکس و متنوعی را در طول سفر دریافت خواهید کرد و احتمالا از راحتی بیشتری برخوردار خواهید بود.

در ادامه به بررسی دقیق‎تر این دو خدمتی که در انجام سفر هوایی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی در اختیار مسافران قرار داده شده است خواهیم پرداخت. در صورتیکه توانایی انجام این گونه سفرها را دارا می‎باشید و یا علاقه‎مند هستید در این رابطه اطلاعات بیشتری دریافت کنید با ما در ادامه همراه باشید.

در صورتیکه شخصی بتواند هزینه مور دنیاز برای این نوع پروازها را پرداخت کند مساله تفاوت هزینه در این نوع پروازها زیاد مطرح نخواهد بود اما دانستن این نکته خالی از لطف نخواهد بود که استفاده از هواپیماهای شخصی گرانتر از استفاده از فرست کلاس یک پرواز خواهد بود.

همه ساله افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی از این نوع پروازها استفاده می‎کنند. خدماتی که در این نوع کلاس‎ها پروازی ارائه می‎شود تنها به مسافران خاص ارائه می‎شود و افرادی که با استفاده از خرید بلیط ارزان هواپیما در این هواپیما حضور پیدا می‎کنند نمی‎توانند از آنها بهره‎مند شوند.

گرگ ریچمن که مدیر شرکت هواپیمایی اسکای جت می‎باشد در رابطه با این موضوع چنین گفته است: قیمت جت‎های سبک که در اختیار افراد قرار داده می‎شود از ساعتی 2800 دلار شروع خواهد شد. برای جت‎های متوسط این قیمت به ساعتی 3800 دلار خواهد رسید و در صورتیکه قصد استفاده از جت‎های متوسط سوپر را داشته باشید باید هزینه‎ای 4500 دلاری را به ازای هر ساعت پرداخت نمایید.

در صورتیکه قصد استفاده از جت‎هایی با کابین بزرگ را داشته باشید باید هزینه‎ای 6500 دلاری را برای هر ساعت پرواز پرداخت نمایید. در صورتیکه بخواهید با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی از فرست کلاس یک پرواز که از لس آنجلس به سمت لاس وگاس در حال پرواز است استفاده کنید تنها باید هزینه‎ای 1500 دلاری را پرداخت نمایید.

این مبالغ به شکلی می‎باشد که افرادی که می‎خواهند با استفاده از خرید بلیط ارزان هواپیما در پرواز شرکت کنند قادر به پرداخت آنها نخواهند بود و متقابلا از خدماتی که در این کلاس پروازی ارائه خواهد شد نیز برخوردار نمی‎شوند.

هزینه‎ای که با استفاده از یک هواپیمای شخصی در پیمودن این مسیر باید پرداخت شود چیزی حدود 5 هزار دلار خواهد بود که در مقایسه با مبلغ فرست کلاس اختلاف زیادی دارد و هزینه بیشتری را به مسافران اعمال خواهد کرد.

البته باید در استفاده از فرست کلاس هواپیما که با استفاده از بلیط هواپیما و یا بلیط هواپیما خارجی صورت می‎گیرد به این موضوع توجه داشته باشید که شما در این پرواز تنها یک صندلی را خریداری کرده‎اید و در صورتیکه شخص دیگری نیز به همراه شما باشد نیاز است تا با همین مبلغ صندلی دیگری را نیز خریداری بنمایید.

در صورتیکه در طول این پرواز شما به همراه 7 نفر با استفاده از بلیط هواپیما خارجی در فرست کلاس حضور پیدا کنید باید مبلغی حدود 12 هزار دلار را پرداخت کنید و این در حالی است که با پرداخت نبلغ کمتری می‎توانید یک هواپیما را به شکلی کامل در اختیار بگیرید.

این موضوع یعنی شما و همراهانتان با استفاده از بلیط ارزان هواپیما می‎توانید سفرتان را به اتمام برسانید و در طول سفر از یک جت شخصی استفاده کنید.

در استفاده از جت خصوصی اگر شما تنها یک نفر باشید و یا 7 نفر دیگر شما در طول سفر همراهی کنند باید مبلغی ثابت را پرداخت نمایید. در صورتیکه در فرست کلاس پروازها این گونه نخواهد بود و با افزایش افراد هزینه‎ها افزایش پیدا خواهد کرد.

با استفاده از جت خصوصی شما و هم سفرانتان می‎توانید 2 ساعت را با آرامش و با بیشترین راحتی ممکن به پرواز کردن بپردازید و هزینه بیشتری را پرداخت نکنید.

این موضوع سبب می‎شود تا بتوانید با پرداخت مبلغ کمتری و با خرید بلیط ارزان هواپیما به سفر هوایی خود بپردازید. البته این موضوع همیشه صادق نخواهد بود و در زمان‎هایی استفاده از فرست کلاس بهینه‎تر خواهد بود و شما می‎توانید با استفاده از خرید بلیط ارزان هواپیما نسبت به جت خصوصی از آن استفاده کنید و آن هم در سفرهای طولانی خواهد بود که ساعات زیادی را در حال پرواز کردن خواهید بود.

در صورتیکه بخواهید با استفاده از جت خصوصی به این نوع سفرها بروید نیاز دارید تا از هواپیماهای بزرگتری استفاده کنید و همین موضع یعنی پرداخت هزینه بیشتر. علاوه‎بر این با توجه به این موضوع که هزینه این نوع هواپیماها با توجه هب ساعات پرواز متغییر خواهد بود در سفرهای طولانی اصلا به صرفه نیست و بهتر است مورد استفاده قرار نگیرد.

البته در این نوع سفرها در ضصورتی که افراد زیادی شما را در این سفر همراهی می‎کنند به صرفه خواهد بود و می‎توانید در این صورت با استفاده از خرید بلیط ارزان هواپیما از این جت خصوصی استفاده کنید. در صورتیکه به تنهایی و یا با تعداد کمی همسفر قصد سفر دارید بهتر است از فرست کلاس هواپیما استفاده کنید.

امکانات

اگر بخواهیم امکاناتی که در فرست کلاس یک هوپیما در اختیار شما گذاشته خواهد شد را با امکانات جت خصوصی مقایسه کنیم در برخی از موارد جت خصوصی بهتر به نظر خواهد رسید. آدام تویدل مدیر عامل یکی ز شرکت‎هایی است که جت خصوصی اجاره خواهند داد در این مورد چنین گفته است:

در هر پرواز خصوصی چارتری که شما در آن حضور پیدا می‎کنید غذای وی آی پی در یافت خواهید کرد که در بیشتر پروازها از گوشت، سالاد، میوه، ساندویچ، شیرینی و گونه‎های مختلفی از نوشیدنی مانند چای، قهوه، آبمیوه‎های مختلف و دیگر نوشیدنی‎ها خواهد بود  استفاده خواهد شد. اما از انواع لیوری‎های هواپیما در طول تاریخ و انواع خرید بلیط هواپیما خارجی چه میدانید؟

با توجه به این که جت خصوصی به شکلی سفارشی می‎باشد می‎توانید در خصوص خدماتی که در آن ارائه شود تصمیم بگیرید. این خدمات به شکلی می‎باشند که امکان کم یا زیاد شدن آنها در طول پرواز وجود دارد و افراد می‎توانند با توجه به نیازشان از خدماتی که در طول پرواز به آنها ارائه می‎شود بهره‎مند شوند.

بیشترین تلاش ما در این زمینه خواهد بود که اطمینان حاصل کنیم تمامی درخواست‎ها مسافران و مشتریان در طول پرواز برآورده شود و افراد در طول سفرشان با مشکلی روبرو نشوند. البته باید توجه داشت که در بخش فرست کلاس یک هواپیما نیز خدمات متنوع و خوبی ارائه خواهد شد اما میزان این خدمات به اندازه خدماتی که در یک جت خصوصی ارائه می‎شود نخواهد بود و مسافران در جت خصوصی از رفاه بیشتری برخوردار هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.