سرویس: غیر تولیدی 08:18 - دوشنبه 19 اسفند 1398

فراخوان جبهه مردمی سلامت برای مقابله با کرونا در اصفهان

سخنگوی ستاد جبهه مردمی سلامت اصفهان گفت: اقشار مختلف به‌ویژه جوانان که تمایل به همکاری در قالب کمیته‌های این ستاد دارند، می‌توانند متناسب با نیاز و توانایی که در سطح خدمت‌رسانی و همیاری وجود دارد همکاری داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام محسن کریمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در اصفهان و روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این استان فعالان مردمی تکلیف دانستند در قالب ستاد جبهه مردمی سلامت اصفهان آتش به اختیار وارد میدان شده و اقداماتی که مورد نیاز است را با هماهنگی متولیان بهداشت و درمان اصفهان به صورت جهادی انجام دهند.

سخنگوی ستاد جبهه مردمی سلامت اصفهان گفت: جلساتی با حضور برخی از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، فرماندهان سپاه صاحب‌الزمان (عج) و ناحیه بسیج امام صادق (ع) و گروه‌های مختلف جهادی فعال در این زمینه برگزار شد تا هماهنگی لازم صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین آیت‌الله مهدوی نماینده ولی‌فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر استان اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز ضمن رهنمودهای تشکیلاتی به ستاد جبهه سلامت، تأکید بر به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی برای کمک به متولیان  مقابله با ویروس کرونا داشتند.

کریمی با اشاره به ظرفیت‌های مردمی برای کمک به مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: کمیته‌های ستاد جبهه سلامت در حوزه‌های مختلف فعال شدند و روز سه‌شنبه این حرکت مردمی و جهادی از گلستان شهدای اصفهان آغاز خواهد شد و تیم‌های مختلفی که برای سالم‌سازی و توزیع بسته‌های بهداشتی در نظر گرفته شده در نقاط مختلف شهر کار خود را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی ستاد جبهه مردمی سلامت اصفهان با بیان لزوم حضور مردم در منازل برای مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: با توجه به تأکید مسؤولان، عموم مردم که کار ضروری برای خروج از منزل ندارند ضرورت دارد در منازل خود بمانند و نیروهای آموزش دیده جبهه مردمی سلامت در نقاط مختلف شهر مستقر شده و به سالم‌سازی و همچنین توزیع بسته‌های بهداشتی خواهند پرداخت.

وی افزود: دبیر ستاد مردمی سید رضا نریمانی است و از اقشار مختلف به‌ویژه جوانان که تمایل به همکاری در قالب کمیته‌های این ستاد دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.chashmentezar.ir/nehzatesalamat و یا تماس با شماره همراه 09120487149 می‌توانند؛ متناسب با نیاز و توانایی که در سطح خدمت رسانی و یاری‌رسانی وجود دارد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.