سرویس: غیر تولیدی 08:06 - دوشنبه 19 اسفند 1398

آمادگی ظرفیت‌های درمانی و بهداشتی سپاه برای کمک در امر مقابله با کرونا

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:حوزه‌ها و پایگاههای بسیج آمادگی دارند برای توزیع اقلام و مایحتاج بهداشتی مثل ماسک و مواد ضدعفونی کننده، اقدام کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خودرو‌ها و امکانات بسیج در حوزه ضدعفونی اماکن و معابر و با ظرفیت هر ساعت ۳۵ هزار لیتر از جمله این ظرفیت‌ها برشمرد و افزود: حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج آمادگی دارند برای توزیع اقلام و مایحتاج بهداشتی مثل ماسک و مواد ضدعفونی کننده، اقدام کنند که بخشی از آن با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین اقدامات خود را آغاز کردند و در روز‌های آینده با کمک برخی دستگاه‌ها این اقلام به صورت رایگان در مناطق حاشیه‌ای توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: همچنین از ظرفیت پیشکسوتان ایثار و شهادت در حوزه نظارت و کنترل قیمت‌ها و مقابله با احتکار استفاده خواهد شد.

سردار فدا با اشاره به آمادگی ظرفیت‌های درمانی و بهداشتی سپاه برای کمک در امر مقابله با کرونا، اظهارداشت: اکنون ۴۵۰ پرستار بازنشسته و بسیجی آمادگی خود را برای کمک به بخش‌های مختلف اعلام کرده‌اند.
به گفته وی ۲۵۰ نیروی جهادی بسیج آماده کمک در بخش‌های امدادی و آموزشی هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: همه کارگاه‌های خیاطی و اقتصاد مقاومتی بسیج این آمادگی را دارند به هر میزانی نسبت به تولید ماسک‌های پارچه‌ای اقدام کنند.

منبع:ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.